Διαδραστική δραστηριότητα κατανόησης του ιστορικού χρόνου, με την κατάταξη ιστορικών τεκμηρίων κατά χρονολογική σειρά, σύμφωνα με τη χρονολογία δημιουργίας τους. Στόχοι της δραστηριότητας είναι η κατανόηση όψεων του ιστορικού χρόνου και η εξοικείωση των μαθητών με την έννοια της χρονικής αλληλουχίας. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να μελετήσουν έξι ιστορικές πηγές, να αναζητήσουν και να εντοπίσουν την ακριβή χρονολογία δημιουργίας, όπως αυτή αποτυπώνεται σε κάθε τεκμήριο, και, στη συνέχεια, να τοποθετήσουν τα τεκμήρια κατά αύξουσα χρονολογική σειρά.