Βρες τα «χαμενα παιδια» του Σαιξπηρ! (κρυπτολεξο)
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Διαδραστική δραστηριότητα με μορφή κρυπτόλεξου, για την εξοικείωση των μαθητών με κλασικά έργα του σαιξπηρικού θεάτρου. Κύριος στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η απόκτηση συγκεκριμένων γνώσεων για το θέατρο. Συγκεκριμένα, το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να γνωρίσουν θεατρικά έργα και ήρωες από το σαιξπηρικό θέατρο, εντοπίζοντας τους σχετικούς όρους μέσα σε ένα σύνολο ατάκτως ερριμμένων γραμμάτων.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Μάλιστα, μπορεί να αποτελέσει έναυσμα για περαιτέρω σπουδή του σαιξπηρικού θεάτρου τόσο θεατρολογικά όσο και δραματολογικά. Πιο συγκεκριμένα, αφού εξοικειωθούν οι μαθητές με τη διαδραστική άσκηση, προτείνεται να προχωρήσουν στη σύνταξη χρονογραμμής αναφορικά με το δραματολόγιο του Σαίξπηρ, καθώς και την πρόσληψη του σαιξπηρικού έργου από ελληνικούς θιάσους και θέατρα. Η έρευνα των μαθητών μπορεί να εστιάσει είτε σε συγκεκριμένο θέατρο (π.χ. Εθνικό Θέατρο, Θέατρο Τέχνης κ.ά.) είτε σε πολύ συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Επίσης, το εν λόγω μαθησιακό αντικείμενο δύναται να λειτουργήσει ως αφορμή για θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα, βιωματικές ασκήσεις και οργάνωση θεατρικών παραστάσεων. Ακόμα, προσφέρει ανοιχτή διαθεματική επικοινωνία με τα γνωστικά αντικείμενα της Μουσικής (αναγεννησιακή μουσική), των Εικαστικών (σκηνογραφία, ενδυματολογία, σκηνικές μακέτες, ελισαβετιανή αρχιτεκτονική θεάτρων) και της Λογοτεχνίας (αγγλική λογοτεχνία και συγκριτική προσέγγιση).


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
5 - 17
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
18714.508 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/11306
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
19/09/2019
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Θεατρική αγωγή Drama/Theater in Education (DiE/TiE)Θεατρική αγωγή > Ιστορία Θεάτρου/Θεατρολογία Drama/Theatre HistoryΙστορία Θεάτρου/Θεατρολογία
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
συμπεριφοριστική προσέγγιση > εξάσκηση και πρακτική
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > γνώση > διαδικαστικός
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
σύλληψη: Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
δημιουργία: Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
συγγραφή σεναρίου: Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
παιδαγωγικός σχεδιασμός: Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
ειδήμων/ονες γνωστικού αντικειμένου: Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
υπεύθυνος τεχνικού σχεδιασμού: Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ]
ανάπτυξη / τεχνική υλοποίηση: Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ]
σχεδίαση γραφικών: Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ]
συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης: Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ]
υπεύθυνος παιδαγωγικού σχεδιασμού: Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ]
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: Μαρία Σπυροπούλου [ΙΤΥΕ]
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
συντονιστής / επιστημονικός υπεύθυνος μεταδεδομένων: Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ]
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΙΤΥΕ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ