Βρες τα «χαμενα παιδια» του Σαιξπηρ! (κρυπτολεξο)
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Διαδραστική δραστηριότητα με μορφή κρυπτόλεξου, για την εξοικείωση των μαθητών με κλασικά έργα του σαιξπηρικού θεάτρου. Κύριος στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η απόκτηση συγκεκριμένων γνώσεων για το θέατρο. Συγκεκριμένα, το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να γνωρίσουν θεατρικά έργα και ήρωες από το σαιξπηρικό θέατρο, εντοπίζοντας τους σχετικούς όρους μέσα σε ένα σύνολο ατάκτως ερριμμένων γραμμάτων.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Μάλιστα, μπορεί να αποτελέσει έναυσμα για περαιτέρω σπουδή του σαιξπηρικού θεάτρου τόσο θεατρολογικά όσο και δραματολογικά. Πιο συγκεκριμένα, αφού εξοικειωθούν οι μαθητές με τη διαδραστική άσκηση, προτείνεται να προχωρήσουν στη σύνταξη χρονογραμμής αναφορικά με το δραματολόγιο του Σαίξπηρ, καθώς και την πρόσληψη του σαιξπηρικού έργου από ελληνικούς θιάσους και θέατρα. Η έρευνα των μαθητών μπορεί να εστιάσει είτε σε συγκεκριμένο θέατρο (π.χ. Εθνικό Θέατρο, Θέατρο Τέχνης κ.ά.) είτε σε πολύ συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Επίσης, το εν λόγω μαθησιακό αντικείμενο δύναται να λειτουργήσει ως αφορμή για θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα, βιωματικές ασκήσεις και οργάνωση θεατρικών παραστάσεων. Ακόμα, προσφέρει ανοιχτή διαθεματική επικοινωνία με τα γνωστικά αντικείμενα της Μουσικής (αναγεννησιακή μουσική), των Εικαστικών (σκηνογραφία, ενδυματολογία, σκηνικές μακέτες, ελισαβετιανή αρχιτεκτονική θεάτρων) και της Λογοτεχνίας (αγγλική λογοτεχνία και συγκριτική προσέγγιση).


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
5 - 17
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΦΟΡΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
18714.508 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/11306
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Θεατρική αγωγή Drama/Theater in Education (DiE/TiE)Θεατρική αγωγή > Ιστορία Θεάτρου/Θεατρολογία Drama/Theatre HistoryΙστορία Θεάτρου/Θεατρολογία
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
συμπεριφοριστική προσέγγιση > εξάσκηση και πρακτική
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > γνώση > διαδικαστικός
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
εμπνευστής: Μαρία Σπυροπούλου
δημιουργός: Μαρία Σπυροπούλου
συγγραφέας σεναρίου: Μαρία Σπυροπούλου
μέλος ομάδας παιδαγωγικού σχεδιασμού: Μαρία Σπυροπούλου
ειδήμων γνωστικού αντικειμένου: Μαρία Σπυροπούλου
υπεύθυνος τεχνικού σχεδιασμού: Αλεξάνδρα Κυρτσώνη
τεχνική υλοποίηση: Αλεξάνδρα Κυρτσώνη
σχεδίαση γραφικών: Αλεξάνδρα Κυρτσώνη
συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης: Σμαράγδα Χρυσοστόμου
υπεύθυνος παιδαγωγικού σχεδιασμού: Σμαράγδα Χρυσοστόμου
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
συγγραφέας μεταδεδομένων: Μαρία Σπυροπούλου
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: Τζένη Οικονομίδου
συντονιστής / επιστημονικός υπεύθυνος μεταδεδομένων: Σμαράγδα Χρυσοστόμου
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΙΤΥΕ
εκδότης: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ