Οι μαθητές εξοικειώνονται με τις ορθές προβολές ενός αντικειμένου τριών διαστάσεων και, στη συνέχεια, αντιστοιχίζουν τις όψεις που προκύπτουν από την περιστροφή του. Ο εκπαιδευτικός υποστηρίζει τους μαθητές δημιουργώντας συνθήκες διερευνητικής μάθησης. Εναλλακτικά, παρουσιάζει τις βασικές έννοιες και προκαλεί συζήτηση στην τάξη. Στη συνέχεια, προτείνει στους μαθητές να εμβαθύνουν στο αντικείμενο αξιοποιώντας την εφαρμογή «Σχεδίαση κύριων όψεων αντικειμένου».
Σχόλια
ΠΡΟΣΟΨΗ ΕΙΝΑΙ : η όψη ενός