Η αποδοση του τρισδιαστατου χωρου σε δυο διαστασεις (Προοπτικη και σημειο φυγης)
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το περιεχόμενο των δραστηριοτήτων αφορά την προοπτική αναπαράσταση του χώρου. Αναζητούνται οι σχέσεις γραμμών και μεγεθών και πως μεταβάλλονται στην απόδοση του βάθους. Μέσα από την παρατήρηση επιλεγμένων έργων τέχνης εξετάζεται πως διαφορετικοί καλλιτέχνες(Escher, Raphael) χρησιμοποιούν σχεδιαστικούς κανόνες για να δημιουργήσουν αληθοφανή χώρο. Μελετώντας το μοντέλο της προοπτικής του Alberti και μέσα από δημιουργικούς πειραματισμούς επιδιώκεται οι μαθητές να διερευνήσουν τον χώρο και την απόδοση της τρισδιάστατης αντίληψης του σε δυο διαστάσεις.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Η εφαρμογή μπορεί να αξιοποιηθεί διαθεματικά στη διδασκαλία θεματικών ενοτήτων που σχετίζονται με τα Μαθηματικά και την Τέχνη. Οι μαθητές θα μελετήσουν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η οπτική μας αντίληψη στην απόδοση του προοπτικού χώρου σε δυο διαστάσεις. Μέσα από τις αρχές της ευκλείδειας οπτικής και το προτεινόμενο υλικό(φύλλο εργασίας, συλλογή έργων τέχνης) διερευνώνται οι σχέσεις απόστασης και θεατή, μεγεθών, μορφών καθώς και τεχνικές προοπτικής απεικόνισης όπως η οπτική πυραμίδα, η σφαιρική απεικόνιση και το σημείο φυγής. Η προσέγγιση θα ολοκληρωθεί με τη δημιουργία τρισδιάστατων ή δισδιάστατων έργων με θέμα το χώρο.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
12 - 15
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΦΟΡΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
6029.833 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/7122
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΤΥΕ (ΠΛΕΙΑΔΕΣ/ΝΗΡΗΙΔΕΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Εικαστικά > Painting
Εικαστικά > Architecture
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > διεργασία > να θυμούνται
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
μέλος ομάδας παιδαγωγικού σχεδιασμού: Στέφανος Κεΐσογλου, Μαρία Λάτση, Νεκταρία Συκαρά
μέλος ομάδας τεχνικού σχεδιασμού: Πάνος Ζευγώλης, Μιχάλης Λουκιανός, Γεωργία Κορμπάκη
υπεύθυνος παρακολούθησης καλής εκτέλεσης έργου εκ μέρους της Αναθέτουσας Αρχής: Βασίλης Τσίτσος
συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης: Σμαράγδα Χρυσοστόμου
παιδαγωγική επικύρωση αντικειμένου: Σμαράγδα Χρυσοστόμου
μέλος τεχνικής ομάδας: Αθανάσιος Πέτσος
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Άννα Σαριδάκη
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΙΤΥΕ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
συγγραφέας μεταδεδομένων: Ανδρέας Κωστόπουλος
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: Ανδρέας Κωστόπουλος, Σμαράγδα Χρυσοστόμου
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΙΤΥΕ
εκδότης: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
δράση:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
 
 
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ