Πρισματα και αναλυση του φωτος
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Οπτικοποίηση της πορείας λευκής ακτίνας φωτός που συναντά ένα ή και δύο τριγωνικά πρίσματα. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να πειραματιστούν οι μαθητές με τη θέση τόσο της αρχικής πηγής του φωτός όσο και με τη θέση των πρισμάτων. Πιο αναλυτικά, η οπτικοποίηση δίνει τη δυνατότητα μεταβολής της θέσης και της γωνίας πρόσπτωσης μιας δέσμης λευκού φωτός, αλλά και των θέσεων δύο πρισμάτων, επιτρέποντας τη διερεύνηση της πορείας του φωτός, της ανάλυσης ή και της επανασύνθεσής του.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το μαθησιακό αντικείμενο προσφέρεται για τη διερεύνηση των παραμέτρων που επηρεάζουν την ανάλυση και τη σύνθεση του φωτός. Η ευελιξία που προσφέρει το αντικείμενο, με δυνατότητες αλλαγής της θέσης της πηγής και των πρισμάτων, αλλά και μεταβολής του σχήματος των πρισμάτων, δίνει στους μαθητές τη δυνατότητα να διερευνήσουν τα φαινόμενα, μέσα από πειραματισμό και σύγκριση. Το μαθησιακό αντικείμενο θα μπορούσε, επίσης, να αξιοποιηθεί, προκειμένου οι μαθητές να συσχετίσουν τα αποτελέσματα του πειραματισμού τους με φυσικά φαινόμενα, καθώς και για να διατυπώσουν υποθέσεις για τη δημιουργία ουράνιου τόξου.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
9 - 15
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
14926.231 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/8465
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ), ΙΤΥΕ (ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ - ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
2.0
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
05/07/2015
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ
18/01/2021
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Φυσική PhysicsΦυσική > Οπτική OpticsΟπτική > Ανάλυση φωτός Light analysisΑνάλυση φωτός
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > γνώση > εννοιολογικός
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης: Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ]
δημιουργία: Ηλίας Σιτσανλής [ΙΤΥΕ]
ανάπτυξη / τεχνική υλοποίηση: Ηλίας Σιτσανλής [ΙΤΥΕ], Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ]
επικαιροποίηση / προσαρμογή: Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ]
σχεδίαση γραφικών: Αλεξάνδρα Κυρτσώνη [ΙΤΥΕ]
τεχνική ομάδα: Θανάσης Οικονόμου [ΙΤΥΕ]
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: Νικηφόρος Παπαχρήστος [ΙΤΥΕ]
εμπλουτισμός μεταδεδομένων: Μάνθος Πατρινόπουλος [ΙΤΥΕ]
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΙΤΥΕ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ