Μόνο σε Aποθετήρια «Φωτόδεντρο»
Kαι σε Yλικό Xρηστών
Καθαρισμός ενεργών φίλτρων
Κάντε εγγραφή σε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω θεματικές περιοχές, θεματικές ενότητες ή έννοιες για να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για μεταβολές στα αντικείμενα που έχουν ταξινομηθεί σε αυτές
Ιμπρεσιονισμος - Σκηνες καθημερινης ζωης στην πολη
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Δραστηριότητα διερεύνησης με θέμα την απόδοση σκηνών καθημερινής αστικής ζωής στα έργα του ιμπρεσιονισμού. Στόχος ου μαθησιακού αντικειμένου είναι, μέσα από την ανάλυση των συγκεκριμένων έργων, να κατανοήσουν οι μαθητές τις επαναστατικές αλλαγές που έκαναν οι ιμπρεσιονιστές στη θεματογραφία, προτιμώντας την αντικειμενική αποτύπωση της σύγχρονης ζωής και ζωγραφίζοντας συνηθισμένες σκηνές της καθημερινότητας του Παρισιού. Το μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει δραστηριότητες βασισμένες σε φύλλο εργασίας, βιογραφικά στοιχεία καλλιτεχνών και τεχνοτροπικά χαρακτηριστικά. Ακόμη, περιλαμβάνεται συλλογή εικόνων με έργα ζωγραφικής επιλεγμένων καλλιτεχνών, όπως ο Édouard Manet (Εντουάρ Μανέ), ο Pierre Auguste Renoir (Πιέρ Ωγκύστ Ρενουάρ), ο Paul Cézanne (Πωλ Σεζάν) και ο Edgar Degas (Εντγκάρ Ντεγκά), καθώς και σύντομα κείμενα με αναλύσεις και περιγραφές των έργων τους.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί για τη διερεύνηση του καλλιτεχνικού ρεύματος του ιμπρεσιονισμού, μέσα από έργα ζωγραφικής με θέμα σκηνές ψυχαγωγίας και σχόλης στην πόλη. Οι μαθητές, χωρισμένοι σε ομάδες, προτείνεται να διαβάσουν το εισαγωγικό πλαίσιο του φύλλου εργασίας. Ο εκπαιδευτικός επισημαίνει τους τρόπους με τους οποίους αποδίδουν το θέμα οι επιλεγμένοι ζωγράφοι. Καθοδηγεί τους μαθητές να μελετήσουν τις αναλύσεις των έργων και τα κείμενα για τους ζωγράφους, ώστε να διαπιστώσουν τα βασικά χαρακτηριστικά τους. Με οδηγό το φύλλο εργασίας, οι μαθητές ενθαρρύνονται να εξερευνήσουν τις αντίστοιχες πηγές για την απόδοση του ίδιου θέματος από διαφορετικούς καλλιτέχνες, ώστε να αναγνωρίσουν ορισμένα έργα, να τα αναλύσουν και να τα συγκρίνουν. Το υλικό του μαθησιακού αντικειμένου είναι δοσμένο με τέτοιον τρόπο, ώστε να μπορεί να εμπλουτιστεί από τον εκπαιδευτικό και να εκτυπωθεί, για να χρησιμοποιηθεί στην τάξη.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
15 - 18
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
1945.879 (KΒ)
ΑΛΛΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
Open Office: Επεξεργαστής κειμένου (Writer) ή Microsoft Office: Επεξεργαστής κειμένου (Word)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/8798
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΤΥΕ (ΟΔΥΣΣΕΙΑ/ΕΛΠΗΝΩΡ), ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.5
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
31/12/2001
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Εικαστικά Visual Arts EducationΕικαστικά
> Ζωγραφική PaintingΖωγραφική
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
γνωστική προσέγγιση > συνεργατική μάθηση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > διεργασία > να κατανοούν
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
υπεύθυνος παρακολούθησης καλής εκτέλεσης έργου εκ μέρους της Αναθέτουσας Αρχής:
Αναστασία Γαρμπή
επιστημονικός υπεύθυνος:
Μαρία Κοτζάμπαση
τεχνικός υπεύθυνος:
Ειρήνη Αθανασίου, Αναστασία Γαρμπή
σχεδίαση γραφικών:
Μαρία Χατζημιχαηλίδου, Γιάννης Στύλος
συγγραφή / προσαρμογή συνοδευτικού υλικού:
Ειρήνη Αθανασίου
ανάπτυξη / τεχνική υλοποίηση:
Αθανάσιος Πέτσος
επιμέλεια περιεχομένου:
Ανδρέας Κωστόπουλος
επικύρωση αντικειμένου:
Ανδρέας Κωστόπουλος
επικαιροποίηση / προσαρμογή:
Γιώργος Πισκοπάνης
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου:
Αναστασία Γαρμπή
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου:
ΙΤΥΕ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα:
Ανδρέας Κωστόπουλος
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: Τζένη Οικονομίδου
συντονιστής / επιστημονικός υπεύθυνος μεταδεδομένων: Σμαράγδα Χρυσοστόμου
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης:
ΙΤΥΕ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠΕΑΕΚ, Β' ΚΠΣ
διάρκεια: 2017-2022
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
δράση:
ΕΛΠΗΝΩΡ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠΕΑΕΚ, Β' ΚΠΣ
διάρκεια: 2017-2022
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
ΕΛΠΗΝΩΡ
επιστημονική και διοικητική εποπτεία της δράσης (υπεύθυνος / συντονιστής δράσης): Μαρία Σκιαδέλλη
υποέργο:
ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
επιστημονική και διοικητική εποπτεία της δράσης (υπεύθυνος / συντονιστής δράσης): Μαρία Σκιαδέλλη
ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
ανάδοχος υποέργου: Exodus
ανάδοχος υποέργου: Exodus
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΠΔΕ
διάρκεια: 2017-2022
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΠΔΕ
διάρκεια: 2017-2022
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
Δείτε τα σχόλια και τις αξιολογήσεις των χρηστών Απόκρυψη σχολίων και αξιολογήσεων χρηστών
ΣΧΟΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ/ΜΑΘΗΤΩΝ
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
aggregator