Στο συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο, που αποτελείται από ένα σύντομο Φύλλο Εργασίας - που υλοποιείται εντός μίας διδακτικής ώρας - και από μία προσομοίωση εικονικού εργαστηρίου phet, εξετάζεται πώς βρίσκουμε τη Θέση ενός σώματος και πώς γίνεται ο υπολογισμός της Μετατόπισης του σώματος. Τέλος γίνεται μια μικρή μελέτη της κίνησης του σώματος με σταθερή ταχύτητα. Επιπρόσθετη αξία του λογισμικού είναι η παραμετροποίηση του εικονικού πειράματος και η δυνατότητα ελέγχου και αλλαγής των μεταβλητών θέση και χρόνος. Η εφαρμογή του εικονικού εργαστηρίου είναι απλή στη χρήση και δεν απαιτεί ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις, ενώ η διερεύνηση της εφαρμογής εικονικού εργαστηρίου και η αλλαγή των παραμέτρων γίνεται εύκολα και γρήγορα από τους μαθητές. Η καλαίσθητη διεπαφή της εφαρμογής επιτρέπει επιπρόσθετα την άμεση οπτικοποίηση εννοιών – όπως η ταχύτητα – γεγονός που δύσκολα γίνεται αισθητό με την εκτέλεση της εργαστηριακής άσκησης με τον παραδοσιακό τρόπο. Η διδακτική προσέγγιση της εφαρμογής μπορεί να πραγματοποιηθεί γρήγορα και με ασφάλεια ενώ οι μαθητές εργάζονται σε ομάδες. Το περιβάλλον της προσομοίωσης είναι ελκυστικό για τους μαθητές λόγω των γραφικών του και το περιβάλλον διεπαφής είναι απλό και εύχρηστο ακόμα και για τυχαίους χρήστες. Επιπλέον οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να επαναλάβουν την προσομοίωση μέσω δικτύου στο σπίτι τους και να ασκηθούν σε αυτήν. Επίσης η δυνατότητα διερεύνησης που προσφέρει το συγκεκριμένο εικονικό εργαστήριο εξασφαλίζει το ενδιαφέρον και την ενεργητική συμμετοχή των μαθητών. Η άμεση ανατροφοδότηση οδηγεί σε διδακτικά οφέλη που ο διδάσκων έχει την ευκαιρία να αξιοποιήσει.