Question set από το e-me content. Οι μαθητές υποβοηθούνται, ώστε να προσανατολίζονται και να κινούνται σε τετραγωνισμένο πλαίσιο. Με άλλα λόγια, επιδιώκεται η άσκηση της ικανότητάς τους να εντοπίζουν και να βρίσκουν τις θέσεις των τετραγώνων και των κόμβων του τετραγωνισμένου πλαισίου με βάση την οριζόντια και κάθετη διάσταση. Οι μαθητές καλούνται να ακολουθήσουν συγκεκριμένη διαδρομή από συγκεκριμένη αφετηρία που καταλήγει σε συγκεκριμένο τέρμα, όπου υπάρχει γνωστό αντικείμενο της καθημερινότητας. Δίνεται ένα set οδηγιών διαδρομής και δύο αντικείμενα καθημερινότητας σε δύο τέρματα αντιστοίχως (1/1). Με drag and drop συνδέουν τις οδηγίες διαδρομής με το αντικείμενο τερματισμού που αντιστοιχεί σ' αυτές.