Μόνο σε Aποθετήρια «Φωτόδεντρο»
Kαι σε Yλικό Xρηστών
Καθαρισμός ενεργών φίλτρων
Κάντε εγγραφή σε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω θεματικές περιοχές, θεματικές ενότητες ή έννοιες για να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για μεταβολές στα αντικείμενα που έχουν ταξινομηθεί σε αυτές
A glance in Shakespeare's work
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το παρόν μαθησιακό αντικείμενο αποτελεί μία εισαγωγή στην προσωπικότητα και το έργο του Άγγλου θεατρικού συγγραφέα William Shakespeare. Εφαρμόζεται η διερευνητική μάθηση, ενισχύεται η αυτενέργεια και η ομαδοσυνεργατικότητα των μαθητών/τριών, ενώ ο/η εκπαιδευτικός έχει το ρόλο διευκολυντή και ενίοτε καθοδηγητή. Απαιτείται η χρήση των κινητών τηλεφώνων των μαθητών/τριών καθώς και διαδραστικός πίνακας με σύνδεση στο διαδίκτυο. Απαιτούμενος χρόνος: 45’ Στόχοι της διδακτικής πρότασης: Οι μαθητές/τριες 1) να συγκεντρώσουν τις προηγούμενες γνώσεις τους σχετικά με την προσωπικότητα και το έργο του μεγαλύτερου Άγγλου θεατρικού συγγραφέα Ουίλιαμ Σαίξπηρ (1η δραστηριότητα). 2) να εντοπίσουν και να καταγράψουν σημαντικές πτυχές για τη ζωή και το έργο του Ουίλιαμ Σαίξπηρ στο Λονδίνο (2η δραστηριότητα). 3) να παρακολουθήσουν ένα βίντεο στην αγγλική γλώσσα για τη ζωή και το έργο του Ουίλιαμ Σαίξπηρ στο Λονδίνο (2η δραστηριότητα). 4) να συλλέξουν πληροφορίες από ένα πολυτροπικό κείμενο (βίντεο) σχετικά με τη ζωή και το έργο του Ουίλιαμ Σαίξπηρ στο Λονδίνο (2η δραστηριότητα). 5) να επιλύσουν ένα σταυρόλεξο σχετικά με τη ζωή και το έργο του Ουίλιαμ Σαίξπηρ στο Λονδίνο (2η δραστηριότητα). 6) να εντοπίσουν και να καταγράψουν στην αγγλική γλώσσα τα σημαντικότερα θεατρικά έργα του Ουίλιαμ Σαίξπηρ μέσω της ιστοεξερεύνησης στον ιστότοπο της British Library (3η δραστηριότητα). 7) να οργανώσουν σε πίνακα πληροφορίες σχετικά με τα θεατρικά έργα του Ουίλιαμ Σαίξπηρ (3η δραστηριότητα). 8) να αναπτύξουν δεξιότητες ομαδοσυνεργατικότητας μέσω της υλοποίησης ομαδικών εργασιών (1η δραστηριότητα, 2η δραστηριότητα, 3η δραστηριότητα). Οι τεχνολογίες / εργαλεία-πηγές που θα χρησιμοποιηθούν: • H/Y εργαστηρίου πληροφορικής ή κινητά τηλέφωνα μαθητών/τριών • Διαδραστικός πίνακας με σύνδεση στο διαδίκτυο • Ελεύθερο διαδικτυακό εργαλείο ψηφιακού τοίχου Padlet (https://el.padlet.com/) • Πολυτροπικό κείμενο (βίντεο) για τη ζωή του Ουίλιαμ Σαίξπηρ στο Λονδίνο από το British Council (https://learnenglish.britishcouncil.org/shakespeare/london-1-piece-piece) • Ελεύθερο διαδικτυακό λογισμικό δημιουργίας και επίλυσης σταυρόλεξων Crossword Labs (https://crosswordlabs.com/) • Ιστότοπος της British Library (https://www.bl.uk/people/william-shakespeare) • Λογισμικό επεξεργασίας κειμένου στο νέφος (Google Doc) για τη δημιουργία πίνακα
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
1. Για την πιθανή χρήση των κινητών τηλεφώνων των μαθητών/τριών ως εκπαιδευτικών εργαλείων θα έχει ζητηθεί εκ των προτέρων άδεια χρήσης από τη Διεύθυνση του σχολείου καθώς και έγγραφη συγκατάθεση των γονέων και κηδεμόνων των μαθητών/τριών. 2. Για τη σύνδεση στο διαδίκτυο με τα κινητά τηλέφωνα των μαθητών/τριών δίνεται ο κωδικός WiFi του σχολείου. Αλλιώς χρησιμοποιείται η ενσύρματη σύνδεση των Η/Υ του σχολείου. 3. Σε περίπτωση που κάποιος/α μαθητής/τρια δεν έχει κινητό τηλέφωνο, θα δουλέψει σε ζευγάρι με ένα συμμαθητή ή μία συμμαθήτριά του/της. Αυτό εφόσον δεν χρησιμοποιηθούν οι Η/Υ του σχολείου. 4. Οι μαθητές/τριες διαθέτουν ήδη λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Google, τον οποίο δημιούργησαν κατόπιν γραπτής συγκατάθεσης των γονέων και κηδεμόνων τους. 5.Το φύλλο εργασίας αποστέλλεται πριν από το μάθημα στους/στις μαθητές/τριες ηλεκτρονικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προκειμένου να το κατεβάσουν στα κινητά τους τηλέφωνα και να μπορούν να χρησιμοποιούν απευθείας τους υπερσυνδέσμους για τα διαδικτυακά εργαλεία και τις πηγές, και επίσης μοιράζεται σε έντυπη μορφή την ημέρα του μαθήματος, για διευκόλυνσή τους. Αν χρησιμοποιηθούν οι Η/Υ του σχολείου, ο/η εκπαιδευτικός πρέπει πριν το μάθημα να έχει αντιγράψει το φύλλο εργασίας σε αυτούς.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
15 - 18
ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/pdf
ΜΕΓΕΘΟΣ
258.282 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/1564
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Αγγλικά English LanguageΑγγλικά
> Λογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός Literature - Art - CultureΛογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός
> Κατανόηση προφορικού λόγου ListeningΚατανόηση προφορικού λόγου
Αγγλικά English LanguageΑγγλικά > Λογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός Literature - Art - CultureΛογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός > Κατανόηση γραπτού λόγου ReadingΚατανόηση γραπτού λόγου
Αγγλικά English LanguageΑγγλικά > Λογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός Literature - Art - CultureΛογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός > Παραγωγή γραπτού λόγου WritingΠαραγωγή γραπτού λόγου
Αγγλικά English LanguageΑγγλικά > Λογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός Literature - Art - CultureΛογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός > Παραγωγή προφορικού λόγου SpeakingΠαραγωγή προφορικού λόγου
Αγγλικά English LanguageΑγγλικά > Λογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός Literature - Art - CultureΛογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός > Κατανόηση γραπτού λόγου ReadingΚατανόηση γραπτού λόγου
Αγγλικά English LanguageΑγγλικά > Λογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός Literature - Art - CultureΛογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός > Παραγωγή γραπτού λόγου WritingΠαραγωγή γραπτού λόγου
Αγγλικά English LanguageΑγγλικά > Λογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός Literature - Art - CultureΛογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός > Παραγωγή προφορικού λόγου SpeakingΠαραγωγή προφορικού λόγου
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
σύλληψη:
ΑΡΝΑΟΥΤΗ ΕΙΡΗΝΗ
δημιουργία:
ΑΡΝΑΟΥΤΗ ΕΙΡΗΝΗ
συγγραφή σεναρίου:
ΑΡΝΑΟΥΤΗ ΕΙΡΗΝΗ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα:
ΑΡΝΑΟΥΤΗ ΕΙΡΗΝΗ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης:
ΑΡΝΑΟΥΤΗ ΕΙΡΗΝΗ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΑΡΝΑΟΥΤΗ ΕΙΡΗΝΗ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
Δείτε τα σχόλια και τις αξιολογήσεις των χρηστών Απόκρυψη σχολίων και αξιολογήσεων χρηστών
ΣΧΟΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ/ΜΑΘΗΤΩΝ
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ
aggregator