Όλα τα Μαθησιακά Αντικείμενα Υλικό Χρηστών Υλικό Χρηστών Φωτόδεντρου
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
A GLANCE IN SHAKESPEARE'S WORK
ΑΞΙΟΛΟΓΩ
Για να αξιολογήσετε το μαθησιακό αντικείμενο πρέπει να συνδεθείτε πρώτα
Είσοδος
Αρχεία σε αυτό το αντικείμενο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
A_glance_in_Shakespeares_work.pdf | 252.23 kB | Adobe PDF |
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΤΙΤΛΟΣ
A glance in Shakespeare's work
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το παρόν μαθησιακό αντικείμενο αποτελεί μία εισαγωγή στην προσωπικότητα και το έργο του Άγγλου θεατρικού συγγραφέα William Shakespeare. Εφαρμόζεται η διερευνητική μάθηση, ενισχύεται η αυτενέργεια και η ομαδοσυνεργατικότητα των μαθητών/τριών, ενώ ο/η εκπαιδευτικός έχει το ρόλο διευκολυντή και ενίοτε καθοδηγητή. Απαιτείται η χρήση των κινητών τηλεφώνων των μαθητών/τριών καθώς και διαδραστικός πίνακας με σύνδεση στο διαδίκτυο.
Απαιτούμενος χρόνος: 45’
Στόχοι της διδακτικής πρότασης:
Οι μαθητές/τριες
1) να συγκεντρώσουν τις προηγούμενες γνώσεις τους σχετικά με την προσωπικότητα και το έργο του μεγαλύτερου Άγγλου θεατρικού συγγραφέα Ουίλιαμ Σαίξπηρ (1η δραστηριότητα).
2) να εντοπίσουν και να καταγράψουν σημαντικές πτυχές για τη ζωή και το έργο του Ουίλιαμ Σαίξπηρ στο Λονδίνο (2η δραστηριότητα).
3) να παρακολουθήσουν ένα βίντεο στην αγγλική γλώσσα για τη ζωή και το έργο του Ουίλιαμ Σαίξπηρ στο Λονδίνο (2η δραστηριότητα).
4) να συλλέξουν πληροφορίες από ένα πολυτροπικό κείμενο (βίντεο) σχετικά με τη ζωή και το έργο του Ουίλιαμ Σαίξπηρ στο Λονδίνο (2η δραστηριότητα).
5) να επιλύσουν ένα σταυρόλεξο σχετικά με τη ζωή και το έργο του Ουίλιαμ Σαίξπηρ στο Λονδίνο (2η δραστηριότητα).
6) να εντοπίσουν και να καταγράψουν στην αγγλική γλώσσα τα σημαντικότερα θεατρικά έργα του Ουίλιαμ Σαίξπηρ μέσω της ιστοεξερεύνησης στον ιστότοπο της British Library (3η δραστηριότητα).
7) να οργανώσουν σε πίνακα πληροφορίες σχετικά με τα θεατρικά έργα του Ουίλιαμ Σαίξπηρ (3η δραστηριότητα).
8) να αναπτύξουν δεξιότητες ομαδοσυνεργατικότητας μέσω της υλοποίησης ομαδικών εργασιών (1η δραστηριότητα, 2η δραστηριότητα, 3η δραστηριότητα).
Οι τεχνολογίες / εργαλεία-πηγές που θα χρησιμοποιηθούν:
• H/Y εργαστηρίου πληροφορικής ή κινητά τηλέφωνα μαθητών/τριών
• Διαδραστικός πίνακας με σύνδεση στο διαδίκτυο
• Ελεύθερο διαδικτυακό εργαλείο ψηφιακού τοίχου Padlet (https://el.padlet.com/)
• Πολυτροπικό κείμενο (βίντεο) για τη ζωή του Ουίλιαμ Σαίξπηρ στο Λονδίνο από το British Council (https://learnenglish.britishcouncil.org/shakespeare/london-1-piece-piece)
• Ελεύθερο διαδικτυακό λογισμικό δημιουργίας και επίλυσης σταυρόλεξων Crossword Labs (https://crosswordlabs.com/)
• Ιστότοπος της British Library (https://www.bl.uk/people/william-shakespeare)
• Λογισμικό επεξεργασίας κειμένου στο νέφος (Google Doc) για τη δημιουργία πίνακα
ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ
ΑΡΝΑΟΥΤΗ ΕΙΡΗΝΗ
Ημερομηνία Δημοσίευσης: 09-09-2020
|
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
1. Για την πιθανή χρήση των κινητών τηλεφώνων των μαθητών/τριών ως εκπαιδευτικών εργαλείων θα έχει ζητηθεί εκ των προτέρων άδεια χρήσης από τη Διεύθυνση του σχολείου καθώς και έγγραφη συγκατάθεση των γονέων και κηδεμόνων των μαθητών/τριών.
2. Για τη σύνδεση στο διαδίκτυο με τα κινητά τηλέφωνα των μαθητών/τριών δίνεται ο κωδικός WiFi του σχολείου. Αλλιώς χρησιμοποιείται η ενσύρματη σύνδεση των Η/Υ του σχολείου.
3. Σε περίπτωση που κάποιος/α μαθητής/τρια δεν έχει κινητό τηλέφωνο, θα δουλέψει σε ζευγάρι με ένα συμμαθητή ή μία συμμαθήτριά του/της. Αυτό εφόσον δεν χρησιμοποιηθούν οι Η/Υ του σχολείου.
4. Οι μαθητές/τριες διαθέτουν ήδη λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Google, τον οποίο δημιούργησαν κατόπιν γραπτής συγκατάθεσης των γονέων και κηδεμόνων τους.
5.Το φύλλο εργασίας αποστέλλεται πριν από το μάθημα στους/στις μαθητές/τριες ηλεκτρονικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προκειμένου να το κατεβάσουν στα κινητά τους τηλέφωνα και να μπορούν να χρησιμοποιούν απευθείας τους υπερσυνδέσμους για τα διαδικτυακά εργαλεία και τις πηγές, και επίσης μοιράζεται σε έντυπη μορφή την ημέρα του μαθήματος, για διευκόλυνσή τους. Αν χρησιμοποιηθούν οι Η/Υ του σχολείου, ο/η εκπαιδευτικός πρέπει πριν το μάθημα να έχει αντιγράψει το φύλλο εργασίας σε αυτούς.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
http://photodentro.edu.gr/ugc/r/8525/1564
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
http://photodentro.edu.gr/v/item/ugc/8525/1564
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ / ΕΠΙΠΕΔΟ
γυμνάσιο,
γενικό λύκειο
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
15-18
ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ
Γ1-πολύ καλή γνώση,
Γ2-άριστη γνώση
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/pdf
(252 KB)
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
αγγλικά
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
Αγγλικά > Λογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός > Κατανόηση προφορικού λόγου
Αγγλικά > Λογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός > Κατανόηση γραπτού λόγου
Αγγλικά > Λογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός > Παραγωγή γραπτού λόγου
Αγγλικά > Λογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός > Παραγωγή προφορικού λόγου
Αγγλικά > Λογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός > Κατανόηση γραπτού λόγου
Αγγλικά > Λογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός > Παραγωγή γραπτού λόγου
Αγγλικά > Λογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός > Παραγωγή προφορικού λόγου
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
εκπαιδευτικό σενάριο - σχέδιο μαθήματος
ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΟΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Σύλληψη:
ΑΡΝΑΟΥΤΗ ΕΙΡΗΝΗ
Δημιουργία:
ΑΡΝΑΟΥΤΗ ΕΙΡΗΝΗ
Συγγραφή σεναρίου:
ΑΡΝΑΟΥΤΗ ΕΙΡΗΝΗ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Μεταδεδομένα:
Εμπλουτισμός μεταδεδομένων:
Πάροχος μεταδεδομένων:
Επιμέλεια/επικύρωση μεταδεδομένων:
Συντονιστής / επιστημονικός υπεύθυνος μεταδεδομένων:
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Χορηγός/οί άδειας χρήσης:
ΑΡΝΑΟΥΤΗ ΕΙΡΗΝΗ
Εκδότης/ες:
ΙΤΥΕ
Χορηγός/οί άδειας χρήσης μεταδεδομένων:
ΑΡΝΑΟΥΤΗ ΕΙΡΗΝΗ
Εκδότης/ες μεταδεδομένων:
ΙΤΥΕ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ
8525/1564
8525/1564
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ
Στοιχεία αναφοράς
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::noneΣελίδα αναφοράς:http://photodentro.edu.gr/ugc/r/8525/1564
Αναλυτικά στοιχεία άδειας
Περισσότερα
Αναφορά Σχολίου
Αναφορά
Ακύρωση
Το σχόλιο αναφέρθηκε από 2 χρήστες και αποσύρθηκε. Επικοινωνήστε με το διαχειριστή για περισσότερες πληροφορίες.
Κλείσιμο
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2024 photodentro.edu.gr/ugc – Σχεδίαση, Ανάπτυξη, Λειτουργία: ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» - Διεύθυνση Στρατηγικής και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού
Photodentro UGC v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Η υπηρεσία αναπτύχθηκε από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» στο πλαίσιο των έργων «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο Ι) του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 και «Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ) του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020, με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο. Συντηρείται και ενημερώνεται με χρηματοδότηση από το ΥΠΑΙΘ, στο πλαίσιο έργου υποστήριξης και συντήρησης των υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ από το ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ.