Στόχος της δραστηριότητας είναι οι μαθητές να ανακαλύψουν το κριτήριο διαιρετότητας του 9. Δημιουργήσαμε ένα πρόβλημα που να ανταποκρίνεται στο στόχο μας. Το πρόβλημα προσαρμόστηκε με ρεαλιστικό τρόπο ώστε να ανταποκρίνεται σε ρεαλιστικές καταστάσεις. Επίσης οι οδηγίες διαμορφώθηκαν ανάλογα, εξηγώντας τις απαραίτητες κινήσεις που πρέπει να κάνει ο χρήστης. Ως δραστηριότητα βάλαμε την αύξηση του πλήθους στα μπαλάκια ώστε ο χρήστης να έχει τη δυνατότητα να διαπιστώσει ότι αυτό που ανακάλυψε ισχύει και σε μεγαλύτερους αριθμούς. Τέλος εισαγάγαμε και το υπολογιστικό φύλλο για την καταγραφή των αριθμών. Με τη χρήση της παραπάνω δραστηριότητας περιμένουμε ο μαθητής • να διακρίνει ποιοι αριθμοί διαιρούνται με το 9 και • να ανακαλύψει το κριτήριο για να ξεχωρίζει αν ένας αριθμός διαιρείται με το 9.