"Η πιο σπουδαια αρρωστια στον κοσμο"
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Animation της τάξης Δ1 του 56ου Δημ. Σχ. Αθηνών. Δημιουργήθηκε στα πλαίσια των Πολιτιστικών Προγραμμάτων και αποτελεί το αποτέλεσμα μιας εκπαιδευτικής διαδικασίας/project η οποία περιγράφεται στη συνέχεια. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το υλικό και τα βήματα υλοποίησης εξ' ολοκλήρου ή μεμονωμένα, ως αφορμή για τη δημιουργία παρόμοιων βίντεο κινουμένων σχεδίων, ως υλικό για την κατανόηση της λειτουργίας της κινούμενης εικόνας αλλά και για την εμψύχωση ενάντια στις ψυχολογικές συνέπειες της πανδημίας. Αρχικά, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τη δημιουργία κινουμένων σχεδίων και πειραματίστηκαν με σκηνές λίγων δευτερολέπτων, μετακινώντας έναν δισδιάστατο χαρακτήρα σε σταθερό φόντο.(Διδακτικός στόχος: η κατανόηση της λειτουργίας της κινούμενης εικόνας) Στη συνέχεια, με αφορμή μια εργασία συγγραφής θεατρικών διαλόγων για το μάθημα της Γλώσσας, προέκυψε το σενάριο, από έναν διάλογο της μαθήτριας Νέλλης Τ. (Διδακτικός στόχος: καλλιέργεια του γραπτού λόγου, ευθύς λόγος, συγγραφή θεατρικού διαλόγου) Το επόμενο βήμα ήταν η δημιουργία των χαρακτήρων, οι οποίοι κόπηκαν στο περίγραμμα και στις αρθρώσεις προκειμένου να έχουν τη δυνατότητα κίνησης. Συνδυάστηκε με το κεφάλαιο της Μελέτης «Το σώμα μας» και τη βιωματική παρατήρηση των αρθρώσεων. (Διδακτικός στόχος: η κατανόηση της λειτουργίας των αρθρώσεων στο ανθρώπινο σώμα και η εφαρμογή της σε εναν διδιάστατο χαρακτήρα) Οι διάλογοι ζωντάνεψαν μέσα από το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής όπου και ηχογραφήθηκαν. Έπειτα, δημιουργήθηκε το φόντο, σε δυο χώρους: Ο πρώτος συγκεριμένος, αναγνωρίσιμος, ένας χώρος αναψυχής, δημιουργήθηκε με κολλάζ και παρουσιάζει τον τόπο όπου οι χαρακτήρες συναντιούνται, ο δεύτερος από την άλλη, αφηρημένος, δημιουργήθηκε με δαχτυλομπογιές και συμβάλλει στην ένταση και τα συναισθήματα.(Διδακτικός στόχος: καλλιέργεια της φαντασίας και της δημιουργικότητας) Τέλος, φωτογραφήθηκαν καρέ- καρέ οι κινήσεις των χαρακτήρων, επάνω σε σταθερό φόντο. (Ολοκλήρωση του project, δημιουργία βίντεο)

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το βίντεο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εμψύχωση των παιδιών ενάντια στις ψυχολογικές συνέπειες της πανδημίας, ως υλικό για την κατανόηση της λειτουργίας των κινουμένων σχεδίων και ως αφορμή για την ανάπτυξη παρόμοιων καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
6 - 12
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
video/mp4
ΜΕΓΕΘΟΣ
43003.182 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/1895
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη Environmental Education/Education for Sustainable DevelopmentΠεριβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη > Υγεία & Ευημερία Health & Well-beingΥγεία & Ευημερία > Πρόσβαση σε εμβόλια και φάρμακα Access to vaccines and medicinesΠρόσβαση σε εμβόλια και φάρμακα
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
σύλληψη: Δ1 56ου Δημ. Σχ. Αθηνών
δημιουργία: Δ1 56ου Δημ. Σχ. Αθηνών
δημιουργία πρωτότυπου έργου: Δ1 56ου Δημ. Σχ. Αθηνών
συγγραφή σεναρίου: Δ1 56ου Δημ. Σχ. Αθηνών
υπεύθυνος παιδαγωγικού σχεδιασμού: Νατάσα Ρουστάνη, Κωνσταντίνος Ματθαίου
επιμέλεια περιεχομένου: Νατάσα Ρουστάνη, Κωνσταντίνος Ματθαίου
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΡΟΥΣΤΑΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΡΟΥΣΤΑΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ