Χαρακτηριστικα συναρτησης ζητησης που εχει τη μορφη ισοσκελους υπερβολης
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Στόχοι του Σεναρίου Διδασκαλίας είναι: α) Να διατυπώνουν οι μαθητές/τριες με σύμβολα τη συνάρτηση ζήτησης που έχει τη μορφή ισοσκελούς υπερβολής. β) Να σχεδιάζουν τη γραφική παράσταση καμπύλης ζήτησης με τη μορφή ισοσκελούς υπερβολής από δεδομένο πίνακα τιμών και ζητούμενων ποσοτήτων. γ) Να ανακαλύψουν οι μαθητές/τριες τα βασικά χαρακτηριστικά της συνάρτησης ζήτησης αυτής της μορφής. δ) Να εξηγήσουν/να ερμηνεύσουν οι μαθητές/τριες αυτά τα χαρακτηριστικά και να τα παρουσιάσουν.
Προαπαιτούμενες γνώσεις των μαθητών για την υλοποίηση του σεναρίου: Να υπολογίζουν οι μαθητές/τριες από πίνακα τη συνολική δαπάνη και την ελαστικότητα της ζήτησης (σημείου και τόξου) και να την χαρακτηρίζουν.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το συγκεκριμένο Σενάριο Διδασκαλίας αφορά σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες που αναπτύσσονται στα πλαίσια της εξ αποστάσεως σύγχρονης και ασύγχρονης εκπαίδευσης για τη διδασκαλία των βασικών χαρακτηριστικών της καμπύλης ζήτησης που έχει τη μορφή ισοσκελούς υπερβολής. Οι μαθητές/τριες εργαζόμενοι ομαδοσυνεργατικά κάνοντας χρήση των εργαλείων της ηλεκτρονικής τάξης (e-class) και τη βοήθεια της ψηφιακής εφαρμογής GeoGebra προσεγγίζουν βιωματικά (διερευνητικά) τη θεωρία, εξερευνούν, ανακαλύπτουν και οικοδομούν τη νέα γνώση συνδυάζοντας τα ευρήματά τους και αξιοποιώντας την κριτική τους σκέψη και ικανότητα, αφού καλούνται να επιχειρηματολογήσουν προκειμένου να τεκμηριώσουν τα συμπεράσματά τους. Τέλος, οι μαθητές/τριες καλούνται να επικοινωνήσουν με δημιουργικό τρόπο τα αποτελέσματα της έρευνάς τους στην ολομέλεια του τμήματος κάνοντας χρήση ψηφιακών εργαλείων, αναπτύσσοντας δηλαδή τις ψηφιακές και τεχνολογικές τους δεξιότητες. Το σενάριο βασίζεται στη μαθητοκεντρική μέθοδο διδασκαλίας. Για τον λόγο αυτό καθόλη τη διάρκεια υλοποίησής του, η/ο εκπαιδευτικός δρα ως ενορχηστρωτής της διαδικασίας και διαμεσολαβητής της συνεργασίας των μαθητών.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
14 - 18
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
638.65 (KΒ)
ΑΛΛΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
Σύνδεση στο διαδίκτυο, Λογαριασμό στο Π.Σ.Δ., Σύνδεση στην ηλεκτρονική τάξη (e-class), χρήση συνεργατικών εγγράφων της Google ή οποιασδήποτε on-line εφαρμογής που παρέχει δυνατότητα συνεργατικής επεξεργασίας και παρουσίασης υλικού (π.χ. εφαρμογή λογιστικών φύλλων (excel), GeoGebra κ.ά.)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/1912
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Διοίκηση και Οικονομία Management & EconomicsΔιοίκηση και Οικονομία
Πολιτικές και κοινωνικές επιστήμες Political & Social SciencesΠολιτικές και κοινωνικές επιστήμες
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: Κωνστάντζα Ταγαρά
συγγραφή σεναρίου: Κωνστάντζα Ταγαρά
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΤΑΓΑΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΖΑ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΤΑΓΑΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΖΑ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ