Η ζωντανή διαδικασία της τάξης, με την αλληλεπίδραση, την αξιοποίηση των μαθησιακών προφίλ των μαθητών και την παραστατικότητα, υπερτερεί της εξ αποστάσεως και δεν υποκαθίσταται από αυτήν. Το παρόν σενάριο (τουλάχιστον το μέρος που αφορά τη σύγχρονη) θα έχει καλύτερα αποτελέσματα αν υλοποιηθεί δια ζώσης. Το υλικό που χρησιμοποιείται στη σύγχρονη (βίντεο κτλ.) καλό είναι να υπάρχει αναρτημένο και στην ενότητα e-class για να μπορούν οι μαθητές να ανατρέξουν στο δικό τους χρόνο. Για να επιτύχει η φάση της δραματοποίησης, θα πρέπει να είναι εξοικειωμένοι οι μαθητές με τέτοιου είδους δραστηριότητες, ώστε να μπορέσουν να «λυθούν», να εκφραστούν ελεύθερα και να ανταποκριθούν γρήγορα στους κανόνες του παιχνιδιού. Είναι καλύτερο να υλοποιηθεί προς το τέλος του σχολικού έτους. Προτείνεται οι μαθητές να έχουν ανοιχτές κάμερες σε αυτή τη δραστηριότητα. Ένα ιδιαίτερα συμμετοχικό τμήμα θα χρειαστεί περισσότερο χρόνο για την ολοκλήρωση του μαθήματος σύγχρονης. Αν η μία διδακτική ώρα δεν αποδειχτεί αρκετή, προτείνεται οι φάσεις 3,4,5 (όπως αυτές φαίνονται στον χρονοπρογραμματισμό) να υλοποιηθούν όλες μαζί στην επόμενη διδακτική ώρα, διότι αποτελούν αδιάσπαστη ενότητα.