ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΝΩΣΕΩΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ: ΑΠΟΒΛΕΠΕΙ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΕΜΠΟΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΟΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ, Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΑΠΟΚΤΑ ΓΝΩΣΕΙΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΕΜΠΛΟΚΗΣ (learn by doing) ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΝΘΑΡΡΥΝΟΝΤΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ. ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ Η ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ, ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΕΠΤΥΧΙΑΣ ΩΣ ΑΥΤΟΣΚΟΠΟ.