ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΟΥΜΑΙ ΑΠΟ ∆ΙΑΦΟΡΕΣ ΠΗΓΕΣ (ΜΜΕ, ∆ΙΑ∆ΙΚΤΥΟ ΚΤΛ.)
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Γενικός Σκοπός: Η κατανόηση της θεµατικής ενότητας σχετικά µε την ενηµέρωση και την ψυχαγωγία µέσα από διάφορες πηγές, όπως ΜΜΕ, ∆ιαδίκτυο κλπ. µε τη βοήθεια πηγών που αξιοποιούν τις Τ.Π.Ε. καθώς και η ικανότητα δηµιουργίας σχετικών κειµένων. Επιµέρους Στόχοι ως προς το γνωστικό αντικείµενο και ως προς τη µαθησιακή διαδικασία: Α. Ως προς το γνωστικό αντικείµενο: Επιδιώκεται οι µαθητές: • Να ορίσουν και να αναλύσουν την έννοια της ενηµέρωσης µέσα από τη µελέτη σχετικών κειµένων • Να ανακαλέσουν εργασιακές συνθήκες προηγούµενων περιόδων • Να επισηµάνουν τις νέες µορφές ενηµέρωσης-ψυχαγωγίας στη σύγχρονη κοινωνία • Να περιηγηθούν σε δικτυακούς τόπους επίσηµων φορέων απ’ όπου θα µπορούν να γνωρίσουν το αναφαίρετο δικαίωµα που έχουν για ενηµέρωση και ψυχαγωγία. • Να διερωτηθούν γύρω από το θέµα της συλλογής ενηµερωτικού υλικού µέσα από ποικίλες πηγές, καθώς και της αξιοπιστίας και πληρότητάς του. • Να µπορούν να εµπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους γύρω από τις έννοιες «ενηµέρωση», «ψυχαγωγία», «διαδίκτυο» • Να κατανοήσουν τη διαδικασία σύνθεσης µιας οµαδικής εργασίας • Να ασκηθούν στην παραγωγή λόγου τεκµηριωµένου και σύνθετου • Να χρησιµοποιούν επαρκώς και συνειδητά τον προφορικό και γραπτό λόγο στις διάφορες επικοινωνιακές περιστάσεις

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Οι µαθητές χωρίζονται σε οµάδες (τεσσάρων ή πέντε ατόµων). Χρησιµοποιούνται 6 φύλλα εργασίας, τα οποία µοιράζονται µε τυχαία σειρά καλύπτοντας πολυτροπικά τις ενότητες του µαθήµατος. ∆ίνονται κάποιες ενδεικτικές ηλεκτρονικές διευθύνσεις, σχετικές µε το περιεχόµενο των φύλλων εργασίας. Μετά την επεξεργασία των φύλλων εργασίας γίνεται συζήτησή τους στην τάξη και τίθενται θέµατα αξιολόγησης του σεναρίου. Ακόµη, ζητείται από τους µαθητές η παραγωγή κειµένου έκτασης 300 λέξεων µε τη µορφή επιστολής µε θέµα: «Ποιες είναι οι ενέργειες που σκέφτεστε να κάνετε για να αντεπεξέλθετε στους κινδύνους που προκύπτουν από τις σύγχρονες µορφές ενηµέρωσης;».
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
10 - 14
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/pdf
ΜΕΓΕΘΟΣ
130.606 (KΒ)
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
Οι µαθητές χωρίζονται σε οµάδες (τεσσάρων ή πέντε ατόµων). Χρησιµοποιούνται 6 φύλλα εργασίας, τα οποία µοιράζονται µε τυχαία σειρά καλύπτοντας πολυτροπικά τις ενότητες του µαθήµατος. ∆ίνονται κάποιες ενδεικτικές ηλεκτρονικές διευθύνσεις, σχετικές µε το περιεχόµενο των φύλλων εργασίας. Μετά την επεξεργασία των φύλλων εργασίας γίνεται συζήτησή τους στην τάξη και τίθενται θέµατα αξιολόγησης του σεναρίου. Ακόµη, ζητείται από τους µαθητές η παραγωγή κειµένου έκτασης 300 λέξεων µε τη µορφή επιστολής µε θέµα: «Ποιες είναι οι ενέργειες που σκέφτεστε να κάνετε για να αντεπεξέλθετε στους κινδύνους που προκύπτουν από τις σύγχρονες µορφές ενηµέρωσης;». Σε κάθε φύλλο εργασίας, θίγονται τα παρακάτω θέµατα: 1. Ενηµέρωση –Είδη και Ιστορία των ΜΜΕ 2. Ηλεκτρονικές πηγές ενηµέρωσης 3. Αξιολόγηση αξιοπιστίας ενηµέρωσης και προπαγάνδα 4. Ενηµέρωση και Ψυχαγωγία 5. ∆ιαδίκτυο κίνδυνοι και ασφάλεια 6. Νέοι και διαδίκτυο
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/2349
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Νέα Ελληνική Γλώσσα Modern Greek LanguageΝέα Ελληνική Γλώσσα > Θέματα TopicsΘέματα > Τεχνολογία - Επικοινωνία - Επιστήμη Technology - Communication - ScienceΤεχνολογία - Επικοινωνία - Επιστήμη
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
επιστημονικός υπεύθυνος: ΤΣΩΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΤΣΩΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΤΣΩΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ