ΤΙΤΛΟΣ ΣΕΝΑΡΙΟΥ: When I was a refugee…"Αγγλικα Α Λυκειου"
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΤΙΤΛΟΣ ΣΕΝΑΡΙΟΥ: When I was a refugee… Θεματικό Πεδίο: ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ Θεματική Ενότητα: ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ «ΑΛΛΟΙ» Το διδακτικό σενάριο απευθύνεται σε μαθητές-τριες επιπέδου Γλωσσομάθειας Β2, και λαμβάνει υπόψη τις προσδοκίες και τα ενδιαφέροντα των νέων αυτής της ηλικίας σε σχέση με τη θέση τους στην παγκόσμια κοινότητα και τις προκλήσεις της εποχής όπου ζούμε. To σενάριο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και σε τάξεις όπου φοιτούν παιδιά με προσφυγικό υπόβαθρο. Αναλυτικότερα, το παρόν διδακτικό σενάριο στοχεύει στην ανάπτυξη των τεσσάρων βασικών δεξιοτήτων εκμάθησης της ξένης γλώσσας (κατανόηση γραπτού και προφορικού λόγου, παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου) καθώς επίσης στην εκμάθηση λεξιλογίου και στην ορθή χρήση γραμματικών δομών. Χρησιμοποιείται αυθεντικός γραπτός και προφορικός λόγος καθώς επίσης οπτικοακουστικό υλικό σχετικό με τη θεματική ενότητα. Ο σχεδιασμός των ασκήσεων είναι μαθητοκεντρικός και εν μέρει συνεργατικός.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Σκοπός του παρόντος διδακτικού σεναρίου διαβαθμισμένης δυσκολίας, είναι μέσα από τη χρήση της Αγγλικής Γλώσσας, την ανάπτυξη γλωσσικών και ψηφιακών ικανοτήτων καθώς και τη συλλογή και διερεύνηση πληροφοριών, οι μαθητές-τριες να αναπτύξουν την κριτική σκέψη, τη συνεργασία, την επικοινωνία, τη δημιουργικότητά, αλλά και την ενσυναίσθησή τους. Επιπλέον, καλλιεργείται ο κοινωνικός και ο ψηφιακός γραμματισμός των μαθητών/τριών. O ρόλος των δασκάλων είναι ενεργός, καθοδηγητικός, υποστηρικτικός και διακριτικός, ενώ η μάθηση είναι ενεργή-ανακαλυπτική. Ο σχεδιασμός μέρους των ασκήσεων συνάδει με τον τρόπο αξιολόγησης, όπως προβλέπεται από το ΦΕΚ 4177/28-09-2020 (τεύχος Β’) για την αξιολόγηση μέσω της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
14 - 17
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
1675.368 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/2753
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Αγγλικά English LanguageΑγγλικά > Καθημερινή και κοινωνική ζωή Daily and social lifeΚαθημερινή και κοινωνική ζωή > Κατανόηση προφορικού λόγου ListeningΚατανόηση προφορικού λόγου
Αγγλικά English LanguageΑγγλικά > Καθημερινή και κοινωνική ζωή Daily and social lifeΚαθημερινή και κοινωνική ζωή > Λεξιλόγιο (σημασία - χρήση - μορφή) Vocabulary (meaning - usage - form)Λεξιλόγιο (σημασία - χρήση - μορφή)
Αγγλικά English LanguageΑγγλικά > Καθημερινή και κοινωνική ζωή Daily and social lifeΚαθημερινή και κοινωνική ζωή > Κατανόηση γραπτού λόγου ReadingΚατανόηση γραπτού λόγου
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΚΑΤΣΙΚΑ ΙΟΥΛΙΑ
δημιουργία πρωτότυπου έργου: ΚΑΤΣΙΚΑ ΙΟΥΛΙΑ
συγγραφή σεναρίου: ΚΑΤΣΙΚΑ ΙΟΥΛΙΑ
παιδαγωγικός σχεδιασμός: ΚΑΤΣΙΚΑ ΙΟΥΛΙΑ
ειδήμων/ονες γνωστικού αντικειμένου: ΚΑΤΣΙΚΑ ΙΟΥΛΙΑ
υπεύθυνος περιεχομένου: ΚΑΤΣΙΚΑ ΙΟΥΛΙΑ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΚΑΤΣΙΚΑ ΙΟΥΛΙΑ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΚΑΤΣΙΚΑ ΙΟΥΛΙΑ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ