Προτείνεται ένα «διαδραστικό βιβλίο» («interactive book»), το οποίο περιέχει δραστηριότητες ανακάλυψης και διερεύνησης ρημάτων σε προσωπική και απρόσωπη σύνταξη. Αξιοποιούνται διαφορετικοί τύποι δραστηριοτήτων του e-me content, καθώς και εργαλείo σχεδιασμού infographic. Οι δραστηριότητες είναι κλειστού και ανοικτού τύπου, κλιμακούμενης δυσκολίας – αναγνώρισης, διάκρισης, κατηγοριοποίησης με γνώμονα τις σημασίες και τη σύνταξη, μετασχηματισμού και εν τέλει στοχασμού / αναστοχασμού κριτικού για την παραγωγή νοήματος και για τις προθέσεις του πομπού, σε συνάρτηση με την επιλογή από τους διαθέσιμους γλωσσικούς πόρους. Οι μαθητές/τριες καθοδηγούνται να κατανοήσουν κείμενα σύντομα ή πιο εκτεταμένα, να εξαγάγουν γενικότερα συμπεράσματα για τις γλωσσικές δομές, ενώ παραπέμπονται για έλεγχο σε βιβλία αναφοράς και εφαρμόζουν όσα μαθαίνουν παράγοντας οι ίδιοι/ες κείμενα προφορικά και γραπτά. Οι ρηματικοί τύποι στις δραστηριότητες βρίσκονται μέσα σε συμφραζόμενα, φράσεις και ολόκληρα κείμενα ποικίλων θεμάτων γραπτά και πολυτροπικά, αυθεντικά, αντλημένα από το διαδίκτυο.