Μόνο σε Aποθετήρια «Φωτόδεντρο»
Kαι σε Yλικό Xρηστών
Καθαρισμός ενεργών φίλτρων
Κάντε εγγραφή σε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω θεματικές περιοχές, θεματικές ενότητες ή έννοιες για να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για μεταβολές στα αντικείμενα που έχουν ταξινομηθεί σε αυτές
Children’s Games
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η διδακτική πρόταση “Children’s Games” υλοποιήθηκε σε ένα Γυμνάσιο της περιφέρειας κατά τη διάρκεια της συμμετοχής του σχολείου στο πρόγραμμα Built with Bits, το οποίο διοργάνωσε η Europeana Education Community στο πλαίσιο του Νέου Ευρωπαϊκού κινήματος Bauhaus της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η ιδέα για τη διδακτική πρόταση με τον τίτλο Children’s Games προήλθε από τον ομώνυμο πίνακα του φλαμανδού ζωγράφου Pieter Bruegel the Elder. Ο πίνακας του καλλιτέχνη παρουσιάζει περίπου διακόσια παιδιά να παίζουν περισσότερα από ενενήντα παιχνίδια, απεικονίζοντας με αυτό τον τρόπο την εφευρετικότητα και τη δημιουργικότητα των παιδιών κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Το παιχνίδι είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής των παιδιών και δε θα πρέπει να λείπει από καμία εκπαιδευτική διαδικασία. Το παιχνίδι βοηθάει τα παιδιά να αναπτύξουν την προσωπικότητα τους και να γίνουν σωστοί και υπεύθυνοι πολίτες μέσω της δημιουργικής απασχόλησης, της συνεργασίας και της επικοινωνίας. Οι μαθητές, εμπνευσμένοι από την πρωτοβουλία New European Bauhaus που στοχεύει στη διαμόρφωση όμορφων, βιώσιμων και χωρίς αποκλεισμούς χώρων συμβίωσης, δημιούργησαν το δικό τους εικονικό χώρο μάθησης και ψυχαγωγίας, ένα είδος ζωντανού πίνακα «tableau vivant», του καλλιτεχνικού έργου που μελέτησαν και ερεύνησαν, στο εργαλείο Mozilla Hubs.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Ο γενικός στόχος του μαθήματος που παρουσιάζεται αναλυτικά στο διδακτικό σενάριο είναι να εξοικειώσει τους μαθητές με ένα έργο τέχνης και να πυροδοτήσει την περιέργεια και τη δημιουργικότητά τους. Το διδακτικό σενάριο μπορεί να αξιοποιηθεί από εκπαιδευτικούς αγγλικής γλώσσας που θα ήθελαν να χρησιμοποιήσουν καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα τους όπως: Ο Έντεχνος Συλλογισμός Ευρύτεροι στόχοι στο πλαίσιο της παραπάνω προσέγγισης είναι οι μαθητές: >Να καταλάβουν ότι η τέχνη μπορεί να μας μιλήσει για ανθρώπους και πράγματα. >Να καταλάβουν ότι η τέχνη μπορεί να μας πει για το πώς ζούσαν τα παιδιά στο παρελθόν. >Να κατανοήσουν ότι οι καλλιτέχνες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την τέχνη για να μεταδώσουν μηνύματα. Η Ανεστραμμένη Τάξη Ευρύτεροι στόχοι στο πλαίσιο της παραπάνω προσέγγισης είναι οι μαθητές: >Να εξερευνήσουν τα παιχνίδια που παίζουν τα παιδιά στο έργο τέχνης. >Να τραβήξουν φωτογραφίες ομάδων που συμμετέχουν σε διάφορες δραστηριότητες. >Να εξοικειωθούν με την πλατφόρμα Europeana. >Να συζητήσουν και να εξερευνήσουν την Europeana ως πηγή ψηφιακής πολιτιστικής κληρονομιάς. Η Διαφοροποιημένη Διδασκαλία Ευρύτεροι στόχοι στο πλαίσιο της παραπάνω προσέγγισης είναι οι μαθητές: >Να παρατηρήσουν παιδιά που απεικονίζονται στο έργο τέχνης και να μπορούν να εξηγήσουν τι βλέπουν, ποια μπορεί να είναι τα παιδιά, τι κάνουν, πώς μπορεί να αισθάνονται κ.λπ. >Να χρησιμοποιήσουν τον απλό ενεστώτα στην αγγλική γλώσσα για να εκφράσουν συνήθειες. >Να χρησιμοποιήσουν τον ενεστώτα διαρκείας στην αγγλική γλώσσα για να περιγράψουν μια εικόνα. >Να μάθουν νέο λεξιλόγιο με τη χρήση της τεχνολογίας (αθλήματα, παιχνίδια). Η χρήση ΤΠΕ >Οι εκπαιδευτικοί να εντάξουν τις ΤΠΕ στο μάθημα τους ουσιαστικά και δημιουργικά. >Οι μαθητές να χρησιμοποιήσουν συγκεκριμένες δεξιότητες πολυμέσων και τεχνολογίας, >να δημιουργήσουν ένα βίντεο που δείχνει πώς παίζουμε παιχνίδια με φίλους, >να ανεβάσουν τα βίντεο σε πλατφόρμα εικονικής πραγματικότητας (Mozilla Hubs).
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/pdf
ΜΕΓΕΘΟΣ
779.688 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/3026
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Αγγλικά English LanguageΑγγλικά
> Καθημερινή και κοινωνική ζωή Daily and social lifeΚαθημερινή και κοινωνική ζωή
> Κατανόηση γραπτού λόγου ReadingΚατανόηση γραπτού λόγου
Αγγλικά English LanguageΑγγλικά > Αθλητισμός SportsΑθλητισμός > Λεξιλόγιο (σημασία - χρήση - μορφή) Vocabulary (meaning - usage - form)Λεξιλόγιο (σημασία - χρήση - μορφή)
Αγγλικά English LanguageΑγγλικά > Λογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός Literature - Art - CultureΛογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός > Παραγωγή προφορικού λόγου SpeakingΠαραγωγή προφορικού λόγου
Αγγλικά English LanguageΑγγλικά > Αθλητισμός SportsΑθλητισμός > Λεξιλόγιο (σημασία - χρήση - μορφή) Vocabulary (meaning - usage - form)Λεξιλόγιο (σημασία - χρήση - μορφή)
Αγγλικά English LanguageΑγγλικά > Λογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός Literature - Art - CultureΛογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός > Παραγωγή προφορικού λόγου SpeakingΠαραγωγή προφορικού λόγου
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
επιστημονικός υπεύθυνος:
Europeana BUILT WITH BITS New European Bauhaus
επικύρωση αντικειμένου:
Europeana BUILT WITH BITS New European Bauhaus
συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης:
ΜΑΡΑΒΕΛΑΚΗ ΣΩΦΡΟΝΙΑ
παιδαγωγικός συντονιστής:
ΜΑΡΑΒΕΛΑΚΗ ΣΩΦΡΟΝΙΑ
σύλληψη:
ΜΑΡΑΒΕΛΑΚΗ ΣΩΦΡΟΝΙΑ
δημιουργία:
ΜΑΡΑΒΕΛΑΚΗ ΣΩΦΡΟΝΙΑ
δημιουργία πρωτότυπου έργου:
ΜΑΡΑΒΕΛΑΚΗ ΣΩΦΡΟΝΙΑ
συγγραφή σεναρίου:
ΜΑΡΑΒΕΛΑΚΗ ΣΩΦΡΟΝΙΑ
υπεύθυνος περιεχομένου:
ΜΑΡΑΒΕΛΑΚΗ ΣΩΦΡΟΝΙΑ
επιμέλεια περιεχομένου:
ΜΑΡΑΒΕΛΑΚΗ ΣΩΦΡΟΝΙΑ
πάροχος περιεχομένου:
WIKIPEDIA (ΕΙΚΟΝΕΣ CC)
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης:
ΜΑΡΑΒΕΛΑΚΗ ΣΩΦΡΟΝΙΑ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΜΑΡΑΒΕΛΑΚΗ ΣΩΦΡΟΝΙΑ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
Δείτε τα σχόλια και τις αξιολογήσεις των χρηστών Απόκρυψη σχολίων και αξιολογήσεων χρηστών
ΣΧΟΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ/ΜΑΘΗΤΩΝ
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ
aggregator