Το σταυρόλεξο μπορεί να αξιοποιηθεί με όποιον τρόπο κρίνει σκόπιμο ο εκπαιδευτικός ανάλογα με τις μαθησιακές ανάγκες του εκάστοτε τμήματος. Ωστόσο, παρατίθενται και κάποιοι προτεινόμενοι τρόποι αξιοποίησής του: 1. Ως εργαλείο ελέγχου των γνώσεων των μαθητών στο αντικείμενο της Τεχνητής Νοημοσύνης. Στην περίπτωση αυτή ζητείται από τους μαθητές να το συμπληρώσουν αφού έχει προηγηθεί σχετική διδακτική παρέμβαση στην τάξη. 2. Ως εργαλείο διερεύνησης του γνωστικού επιπέδου των μαθητών χωρίς να έχει προηγηθεί σχετική διδακτική παρμέμβαση. 3. Ως αφόρμηση για συζήτηση και εμβάθυνση στο θέμα της Τεχνητής Νοημοσύνης. Σε αυτή την περίπτωση μπορεί το σταυρόλεξο να προβάλλεται από τον εκπαιδευτικό και να επιλύεται συνεργατικά από τους μαθητές εμβαθύνοντας παράλληλα στα σχετικά θέματα.