In the shoes of newly -arrived immigrants in Moza hotspot
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το διδακτικό σενάριο στοχεύει πρωτίστως στην ανάπτυξη των τεσσάρων βασικών δεξιοτήτων εκμάθησης της ξένης γλώσσας: α) Κατανόηση & παραγωγή προφορικού λόγου με αφορμή οπτικοακουστικό υλικό σχετικό με τις προσφυγικές ροές στην Ελλάδα και β) Κατανόηση & παραγωγή γραπτού λόγου με βάση προσαρμοσμένο αυθεντικό κείμενο της παραπάνω θεματολογίας και λεξιλογίου και γραμματικής που απαντάται σε αυτό. Επιπλέον, στην καλλιέργεια προφορικής & γραπτής διάδρασης και διαμεσολάβησης με έναυσμα συνέντευξη προσφύγων της δομής του Αερικού-Βόλου σε μαθητές καθώς και στην προφορική & γραπτή διαδικτυακή επικοινωνία δεδομένου ότι λόγω συνθηκών πανδημίας η συνέντευξη θα δοθεί διαδικτυακά και τα αιτήματα-επιθυμίες των προσφύγων προς τον Ερυθρό Σταυρό και το Δήμο Βόλου θα μεταφερθούν από τους ίδιους τους μαθητές για λογαριασμό τους. Παράλληλα , θα ενισχυθεί η κριτική σκέψη πάνω στο προσφυγικό ζήτημα, η δημιουργικότητα και το ομαδοσυνεργατικό πνεύμα παράλληλα με τη βιωματική και διερευνητική μάθηση. Ο σχεδιασμός των ασκήσεων έχει μαθητοκεντρικό και συνεργατικό χαρακτήρα ενώ ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι καθοδηγητικός, συμβουλευτικός, εμψυχωτικός και όπου απαιτείται διδακτικός. Οι μαθητές/τριες παρουσιάζουν τις εργασίες τους στην ολομέλεια, αξιολογούν και αξιολογούνται. Η τυπολογία μέρους των ασκήσεων συνάδει με τον τρόπο αξιολόγησης, όπως προβλέπεται από το ΦΕΚ 4177/28-09-2020 (τεύχος Β’) για την αξιολόγηση μέσω της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολία.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό σενάριο εκπονήθηκε στα πλαίσια της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών των Πρότυπων & Πειραματικών Σχολείων πάνω στο Ν.Π Σπουδών του Γενικού Λυκείου το σχολικό έτος 2021-22(και βαθμολογήθηκε με άριστα) . Είναι 4ωρης διάρκειας και απευθύνεται στους μαθητές της Α' ΓΕΛ επιπέδου Β2 σύμφωνα με το CEFR 2020. Δύναται να αξιοποιηθεί ως έχει ή να υπάρξει χρονική επέκτασή του σε 5 ή και 6 ώρες ανάλογα και με το μαθητικό ακροατήριο. Επίσης, μπορεί ο εκάστοτε εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας να αξιοποιήσει την κάθε διδακτική ώρα μεμονωμένα δεδομένου ότι καλλιεργείται και διαφορετική δεξιότητα και υπάρχει εξαρχής ολοκληρωμένη στοχοθεσία. Η ύπαρξη αναλυτικών οδηγιών στο εκπαιδευτικό σενάριο και τα φύλλα εργασίας στο τέλος διευκολύνουν προς αυτή τη κατεύθυνση .


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
16 - 17
ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
ΜΕΓΕΘΟΣ
1664.514 (KΒ)
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
Ο σύνδεσμος google doc στο σενάριο λειτουργεί με αντιγραφή -επικόλληση σε νέα καρτέλα.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/3100
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Αγγλικά English LanguageΑγγλικά > Καθημερινή και κοινωνική ζωή Daily and social lifeΚαθημερινή και κοινωνική ζωή > Παραγωγή προφορικού λόγου SpeakingΠαραγωγή προφορικού λόγου
Αγγλικά English LanguageΑγγλικά > Καθημερινή και κοινωνική ζωή Daily and social lifeΚαθημερινή και κοινωνική ζωή > Κατανόηση γραπτού λόγου ReadingΚατανόηση γραπτού λόγου
Αγγλικά English LanguageΑγγλικά > Καθημερινή και κοινωνική ζωή Daily and social lifeΚαθημερινή και κοινωνική ζωή > Κατανόηση προφορικού λόγου ListeningΚατανόηση προφορικού λόγου
Αγγλικά English LanguageΑγγλικά > Καθημερινή και κοινωνική ζωή Daily and social lifeΚαθημερινή και κοινωνική ζωή > Παραγωγή γραπτού λόγου WritingΠαραγωγή γραπτού λόγου
Αγγλικά English LanguageΑγγλικά > Καθημερινή και κοινωνική ζωή Daily and social lifeΚαθημερινή και κοινωνική ζωή > Λεξιλόγιο (σημασία - χρήση - μορφή) Vocabulary (meaning - usage - form)Λεξιλόγιο (σημασία - χρήση - μορφή)
Αγγλικά English LanguageΑγγλικά > Καθημερινή και κοινωνική ζωή Daily and social lifeΚαθημερινή και κοινωνική ζωή > Διαμεσολάβηση MediationΔιαμεσολάβηση
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
επιστημονικός υπεύθυνος: ΙΕΠ
επικύρωση αντικειμένου: Δρ. Αρναούτη Ειρήνη, Π.Ε 06, Επιμορφώτρια-Αξιολογήτρια ΙΕΠ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΙΕΠ, Δρ. Αρναούτη Ειρήνη, Π.Ε06,Επιμορφώτρια-Αξιολογήτρια ΙΕΠ
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: ΙΕΠ, Δρ. Αρναούτη Ειρήνη, Π.Ε06,Επιμορφώτρια-Αξιολογήτρια ΙΕΠ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΑΡΧΟΝΤΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΑΡΧΟΝΤΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ