JW Player
ΜΙΚΡΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Δημιουργία ταινίας Animation, δηλαδή δημιουργίας φιλμ που έχει δημιουργηθεί εικόνα-εικόνα ή όπως λέγεται στον κινηματογράφο, καρέ - καρέ. Η ταινία δημιουργήθηκε από τους εκπαιδευτικούς της Δ' τάξης Δημοτικού, στο πλαίσιο σεμιναρίου, που οργανώθηκε από το Σχολικό Σύμβουλο της 2ης Περιφέρειας Ηλείας, στο 5ο Δημ. Σχ. Πϋργου στις 05 Φεβρουαρίου 2015. Στόχος της επιμορφωτικής συνάντησης ήταν να εργαστούν οι εκπαιδευτικοί ομαδοσυνεργατικά, να προσεγγίσουν βιωματικά το κείμενο του Ανθολογίου, να εξοικειωθούν με τα βασικά στοιχεία δημιουργίας μιας ταινίας και με το λογισμικό δημιουργίας animation με τη χρήση Movie maker 2012. Βασικός στόχος, επίσης, ήταν η μη υποβάθμιση της λογοτεχνικότητας, που αποτελεί και το μείζονα κίνδυνο εξαιτίας της σύγχυσης ανάμεσα στο παιγνιώδες και στο λογοτεχνικό. στο γενικώς ευχάριστο και σε αυτό που προβληματίζει και διεγείρει την ευαισθησία του μαθητή. - Οι επιμορφούμενοι χρησιμοποίηασν τα κατάλληλα υλικά (κόλλες Α4, Κάνσον, χαρτόνια διαφόρων χρωμάτων...), κατασκεύασαν τα στοιχεία του animation (δέντρο μεγάλο, δέντρα μικρότερα, μεγάλος κορμός δέντρου, παγκάκια, παππούδες μικροί και μεγάλοι, φύλλα πράσινα και κίτρινα τεσσάρων μεγεθών, χελιδόνια μικρά και μεγάλα...), καθώς και τα σκηνικά (Γενικό φύσης, Ουρανός, Κορμός με παγκάκι, Ουρανός με κλαδιά δέντρου).

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Η ταινία animation μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως υποστηρικτικό υλικό με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών στην παραμυθική αυτή ιστορία και ιδίως στη δεύτερη προτεινόμενη δραστηριότητα που αναφέρεται στο βιωματικό παιχνίδι (Παίζουμε την ιστορία του Φρέντυ χρησιμοποιώντας το σώμα, την κίνηση και την έκφρασή μας), καθώς και στην τρίτη δραστηριότητα (Φαντάζομαι το Φρέντυ σε κάθε εποχή. Μαζεύω ή ζωγραφίζω φύλλα διαφορετικών δέντρων και φτιάχνω μια συνεικόνα - κολλάζ).


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
6 - 12
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΦΟΡΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
video/mp4
ΜΕΓΕΘΟΣ
14457.366 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/639
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΤΩΝ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΤΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Αγωγή Υγείας Health EducationΑγωγή Υγείας
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης: Χολέβας Νικόλαος, Σπηλιόπουλος Σπήλιος, Τσακριλής Λάμπρος
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: Τσακριλής Λάμπρος
εκδότης: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: Τσακριλής Λάμπρος
εκδότης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ