ΠΟΛΥΜΕΡΗ-ΠΟΛΥΜΕΡΙΣΜΟΣ ΑΙΘΥΛΕΝΙΟΥ -ΒΙΝΥΛΟΧΛΩΡΙΔΙΟΥ-ΠΛΑΣΤΙΚΑ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η ιδέα της διδασκαλίας φαινομένων ,που αποτελούν αντικείμενο της χημείας, σε συνδυασμό με μια εναλλακτική μέθοδο προσέγγισης, όπως το animation , είναι σύμφωνη με τις αρχές της Διαθεματικότητας. Το βίντεο animation αφορά την περιγραφή της χημικής αντίδρασης του πολυμερισμού ,τις συνθήκες κάτω από τις οποίες πραγματοποιείται ,τις διαδικασίες μετατροπής των πολυμερών σε πλαστικά υλικά καθώς και τις επιπτώσεις από την αλόγιστη χρήση των πλαστικών. Οι πρωταγωνιστικοί χαρακτήρες είναι τα αντιδρώντα μόρια, η μορφολογία των οποίων σχεδιάστηκε βάσει των προσομοιωμάτων τους ,ώστε να αποδίδεται πιστά η βασική ανατομία του κάθε μορίου (χημική δομή) προκειμένου να εξυπηρετηθεί ένας από τους διδακτικούς στόχους του animation, ενώ η προσθήκη των ανθρώπινων χαρακτηριστικών ,εξυπηρετεί ένα άλλο διδακτικό στόχο ,που είναι η μεταμόρφωση δυσνόητων εννοιών σε εύληπτη και ευχάριστη γνώση.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το συγκεκριμένο οπτικοακουστικό εκπαιδευτικό υλικό , μπορεί να αξιοποιηθεί ως βάση για την ανάπτυξη σχεδίου διδασκαλίας της θεματικής ενότητας "Πολυμερή -Πολυμερισμός". Με την προβολή του βίντεο animation,να συνιστά το κύριο μέσο προσέγγισης των προς διδασκαλία εννοιών ,δίνεται η δυνατότητα στον εκπαιδευτικό να ξεφύγει από τις τυποποιημένες διδακτικές φόρμες καθώς και επιδιώκεται τόσο η μετάδοση των γνώσεων όσο και η επίτευξη των διδακτικών στόχων, μέσα από μια παραστατική , ευχάριστη και πιο ελκυστική διδακτική διαδικασία. Τα πολυμερή και ο πολυμερισμός παρουσιάζουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον λόγω της τεράστιας εφαρμογής που βρίσκουν στη χημική βιομηχανία για την παραγωγή των πλαστικών. Η απόκτηση γνώσεων σχετικών , με την μετατροπή των πολυμερών σε πλαστικά , συμβάλλει στη διαμόρφωση υπεύθυνης στάσης απέναντι στο περιβάλλον και στα περιβαλλοντικά προβλήματα. Μετα την παρακολούθηση του βίντεο αναμένεται οι μαθητές να μπορούν : α) Να αποδίδουν τον πολυμερισμό με χημικές εξισώσεις και προσομοιώματα. β)Να διακρίνουν τα πλαστικά από τα πολυμερή. γ)Να αναγνωρίζουν τα συνθετικά πολυμερή από τους κωδικούς τους δ)και να αποφεύγουν εκείνα που κρύβουν κινδύνους για την υγεία τους και το περιβάλλον


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
12 - 20
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
video/mp4
ΜΕΓΕΘΟΣ
166531.844 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/754
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Χημεία ChemistryΧημεία > Οργανική χημεία Organic chemistryΟργανική χημεία > Πολυμερή PolymersΠολυμερή
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: ΧΑΧΟΛΑ ΣΤΕΡΓΙΑΝΗ
σχεδίαση γραφικών: ΧΑΧΟΛΑ ΣΤΕΡΓΙΑΝΗ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΧΑΧΟΛΑ ΣΤΕΡΓΙΑΝΗ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΧΑΧΟΛΑ ΣΤΕΡΓΙΑΝΗ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ