Διαιρεση ακεραιου με κλασμα-Επιλυση προβληματος-Μαθηματικα Ε ταξη
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Στα προβλήματα διαίρεσης μέτρησης αναζητούμε τον αριθμό των ίσων μερών στα οποία χωρίζεται μια ποσότητα . Στο συγκεκριμένο πρόβλημα το ζητούμενο είναι ο αριθμός των αλμάτων (όταν το κάθε άλμα είναι το 1/3 του μέτρου) που περιέχεται σε μια απόσταση πέντε μέτρων. Το πρόβλημα αναφέρεται σ’ αυτό τον τύπο διαίρεσης και βοηθά τους μαθητές να κατανοήσουν την έννοια της διαίρεσης μέτρησης, πόσες φορές δηλαδή χωράει μια ποσότητα που εκφράζεται από ένα κλάσμα σε μια άλλη ποσότητα.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Η εφαρμογή περιέχει για βοήθεια και για την περριγραφή των σταδίων επίλυσης του προβλήματος, μια ακρίδα που αν την πατήσει ο μαθητής εμφανίζει τη διαδικασία επίλυσης του προβλήματος. Επίσης περιέχει δύο κουμπιά, «Άλμα αριστερά» και «Άλμα δεξιά» που χρησιμοποιούνται για να κινηθεί η ακρίδα αριστερά και δεξιά.Υπάρχουν ενδείξεις που δείχνουν τα άλματα που έχει κάνει η ακρίδα και το κλάσμα που σχηματίζεται. Η πρώτη οθόνη δείχνει ένα μέρος μόνο του φράχτη και συγκεκριμένα αυτό που έχει μήκος ένα μέτρο. Στην αρχή οι μαθητές μπορούν να χωρίσουν το φράχτη σε τρία ίσα μέρη πατώντας το κουμπί «Χώρισε το φράχτη σε τρία ίσα μέρη» και να δουν τι είναι το 1/3 του μέτρου που αναφέρεται στα δεδομένα του προβλήματος, πατώντας τα κουμπιά «Άλμα αριστερά» και «Άλμα δεξιά». Κατανοούν έτσι τη σχέση μέρους-όλου που εκφράζει το κλάσμα 1/3 και την ποσότητα που εκφράζεται καθώς και τη σχέση που υπάρχει ανάμεσα στα άλματα και στο κλάσμα που δημιουργείται κάθε φορά. Αν οι μαθητές μετακινήσουν την ακρίδα πατώντας τα ανάλογα κουμπιά μετά τα τρία πηδήματα ή πριν από την αρχή της διαδρομής τότε οι ενδείξεις και η ακρίδα εξαφανίζονται. Μπορούμε να τις επαναφέρουμε αν βάλουμε την ακρίδα να διανύσει τη διαδρομή και να εκφράσει την ποσότητα 1/3, 2/3, 3/3, που αναφέρεται στο πρόβλημα. Η δεύτερη οθόνη περιέχει τα ίδια ακριβώς στοιχεία με τη διαφορά ότι εμφανίζεται ολόκληρος ο φράχτης. Πατώντας τα κουμπιά που προαναφέραμε οι μαθητές μπορούν να δουν τα άλματα που κάνει η ακρίδα μέχρι να καλύψει ολόκληρη τη διαδρομή και το κλάσμα που εκφράζεται κάθε φορά.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
11 - 12
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/rar
ΜΕΓΕΘΟΣ
5297.191 (KΒ)
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
Για να τρέξει η εφαρμογή κάντε διπλό κλικ στο αρχείο story.html
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/885
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Μαθηματικά MathematicsΜαθηματικά > Αριθμητική ArithmeticΑριθμητική > Κλάσματα και Δεκαδικοί αριθμοί Fractions and Decimal NumbersΚλάσματα και Δεκαδικοί αριθμοί
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία: Κυριαζίδης Σπυρίδων
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: Κυριαζίδης Σπυρίδων
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: Κυριαζίδης Σπυρίδων
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ