Ὦ Ἀριστοτελες, εἰπε μοι ὁποσος ἠθικος εἰμι;
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η διαδικασία μάθησης έχει ως στόχο η νέα γνώση να αποτελεί κατάκτηση των ίδιων των μαθητών μέσα από εκπαιδευτικούς σχεδιασμούς που να ενισχύουν την αυτενέργειά τους. Προκειμένου να επιτευχθεί ο παραπάνω στόχος, ιδιαίτερα στη διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γραμματείας,ενθαρρύνεται η συνεργατική μάθηση και αξιοποιείται η γνώση που προκύπτει από την αλληλεπίδραση με το περιβάλλον τους. Μέριμνά μου η δημιουργία των συνθηκών εκείνων που θα οδηγήσουν στην επίτευξη των ανωτέρω, με το κατάλληλο μαθησιακό περιβάλλον που θα παροτρύνει τους μαθητές να ανακαλύπτουν και να κατακτούν τη γνώση συμμετέχοντας οι ίδιοι στη διαδικασία παραγωγής της. Η αναζήτηση υλικού στο διαδίκτυο, η δημιουργία εννοιολογικού χάρτη, και διαδραστικών φύλλων εφαρμογής τα οποία δημιουργούνται με τη χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού καθώς και η προβολή κόμικ ως έναυσμα προβληματισμού και κατάθεσης απόψεων βοηθούν να αξιοποιούνται οι δυνατότητες που παρέχει το σύγχρονο εκπαιδευτικό λογισμικό και τα εργαλεία web 2.0.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Σύμφωνα με το μοντέλο της ομαδικής έρευνας (group investigation) η δημιουργία κλίματος γόνιμης περιέργειας στους μαθητές με αφόρμηση το ερώτημα « Ὦ Ἀριστότελες, εἰπέ μοι ὁπόσος ἠθικός εἰμί;», δηλ. «Πες μου, Αριστοτέλη, πόσο ηθικός είμαι;» δίνει το βήμα στους μαθητές να ξεδιπλώσουν το δικό τους προβληματισμό γύρω από την έννοια της ηθικής, κατά τον Αριστοτέλη, αρετής από το χθες στο σήμερα. Στη συνέχεια οι μαθητές μέσα από τη διαδικασία της αξιολόγησης συνθέτουν τα δεδομένα που έχουν επεξεργασθεί και συλλέξει μέσα από τη συμπλήρωση φύλλων εργασιών.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
16 - 19
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
ΜΕΓΕΘΟΣ
1267.438 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/918
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο e-yliko χρηστών
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Φιλοσοφία PhilosophyΦιλοσοφία
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
επικαιροποίηση / προσαρμογή: Ζαφειρίου Μαρία
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ ΜΑΡΙΑ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ ΜΑΡΙΑ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ