Μόνο σε Aποθετήρια «Φωτόδεντρο»
Kαι σε Yλικό Xρηστών
Καθαρισμός ενεργών φίλτρων
Κάντε εγγραφή σε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω θεματικές περιοχές, θεματικές ενότητες ή έννοιες για να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για μεταβολές στα αντικείμενα που έχουν ταξινομηθεί σε αυτές
Δικτυωμα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το ΔΙΚΤΥΩΜΑ είναι ένα ανοιχτό περιβάλλον εφαρμογής εκπαιδευτικών σεναρίων. Στο λογισμικό εφαρμόστηκαν δύο πολύ ενδιαφέροντα σενάρια για τα μαθήματα της Περιβαλλοντικής Αγωγής, με θέμα το φυσικό περιβάλλον. Με έναν πρωτότυπο τρόπο, που μπορεί να προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία, οι μαθητές γνωρίζουν το νησιωτικό οικοσύστημα και το φυλλοβόλο δάσος της πατρίδας μας, πρωταγωνιστώντας οι ίδιοι στη διαμόρφωσή τους, υποδυόμενοι τον ανθρώπινο παράγοντα. Το λογισμικό αξιοποιεί το διαδίκτυο για την υλοποίηση ενός συστήματος τηλεμάθησης. Το υλικό της εφαρμογής περιλαμβάνει την παρουσίαση δύο ελληνικών οικοσυστημάτων και μιας παραλιακής τουριστικής πόλης.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το σύστημα χρησιμοποιεί την μέθοδο των «σεναρίων με σκοπιμότητα» (goal based scenarios) ως μέθοδο υλοποίησης των εφαρμογών τηλεμάθησης. Με την βοήθεια του συστήματος μπορούν να προδιαγραφούν διάφορα σενάρια όπου κάθε κατάσταση στην εξέλιξη του σεναρίου εξυπηρετεί κάποια συγκεκριμένη σκοπιμότητα και εμπεριέχει μία συλλογιστική την οποία αποδέχθηκε και κατανόησε ο μαθητής. Τα σενάρια μπορούν να είναι περισσότερα του ενός και μοιράζονται κοινές καταστάσεις. Έτσι ανάλογα με τις επιλογές που κάνει ο χρήστης μπορεί να μεταβαίνει από το ένα σενάριο στο άλλο και να συμμετέχει στην μαθησιακή διαδικασία από πολλές διαφορετικές οπτικές γωνίες. Ο χρήστης μπορεί επίσης να υποδυθεί κάποιους συγκεκριμένους χαρακτήρες οι οποίοι έχουν διαφορετική αντιμετώπιση ανάλογα με την κατάσταση του σεναρίου στο οποίο βρίσκονται. Οι χαρακτήρες αυτοί δραστηριοποιούνται μέσα σ’ ένα εικονικό κόσμο με προδιαγραμμένες από το σύστημα διαδικασίες και αξίες. Ο κάθε χρήστης υιοθετεί ένα χαρακτήρα και συμμετέχει στον εικονικό κόσμο μέσα από την επαφή χρήσης (User Interface) που έχει συσχετιστεί με τον συγκεκριμένο χαρακτήρα, ενώ παράλληλα μπορεί και επιδρά πάνω σε αντικείμενα ή άλλους χαρακτήρες του εικονικού κόσμου στο πλαίσιο των δυνατοτήτων του. Οι εικονικοί κόσμοι περιέχουν επίσης πόρους που αλληλεπιδρούν με τους χαρακτήρες αλλά βρίσκονται υπό τον έλεγχο του συστήματος. Τέλος όλοι οι χρήστες ανεξάρτητα σε ποιο σενάριο ή κατάσταση βρίσκονται μπορούν να συμμετέχουν σε ομάδες συζητήσεων οι οποίες έχουν συσταθεί είτε από το διαχειριστή του συστήματος είτε από τους ίδιους τους χρήστες δυναμικά. Στις ομάδες αυτές μπορεί να γίνονται συζητήσεις ή να διατυπώνονται ερωτήσεις και απαντήσεις. Ειδικά εργαλεία βοηθούν το διαχειριστή του συστήματος να οργανώνει αποδοτικά τις συζητήσεις και να παράγει αναφορές για τα θέματα που συζητήθηκαν.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
275770.571 (KΒ)
ΑΛΛΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
Οι υπολογιστές στους οποίους εγκαθίσταται το Δικτύωμα πρέπει να είναι συνδεδεμένοι σε τοπικό δίκτυο (LAN) με το πρωτόκολλο TCP/IP εγκατεστημένο. Για την εκτέλεση του λογισμικού απαιτείται η ύπαρξη του JRE (Java Runtime Environment) έκδοσης 1.2 ή μεγαλύτερης και στον Εξυπηρετητή και στον Πελάτη.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8531/301
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Εκπαιδευτικό Λογισμικό
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Εκπαιδευτικό Λογισμικό
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Odysseia (ΟΔΥΣΣΕΙΑ/ΝΑΥΣΙΚΑ), ΙΤΥΕ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Πολιτικές και κοινωνικές επιστήμες Political & Social SciencesΠολιτικές και κοινωνικές επιστήμες
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη Environmental Education/Education for Sustainable DevelopmentΠεριβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη > Θαλάσσια Οικοσυστήματα Marine EcosystemsΘαλάσσια Οικοσυστήματα
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη Environmental Education/Education for Sustainable DevelopmentΠεριβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη > Χερσαία Οικοσυστήματα & Οικοσυστήματα Εσωτερικών Υδάτων Terrestrial and Inland Freshwater EcosystemsΧερσαία Οικοσυστήματα & Οικοσυστήματα Εσωτερικών Υδάτων
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη Environmental Education/Education for Sustainable DevelopmentΠεριβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη > Πόλεις & Κοινότητες Cities & CommunitiesΠόλεις & Κοινότητες
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη Environmental Education/Education for Sustainable DevelopmentΠεριβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη > Θαλάσσια Οικοσυστήματα Marine EcosystemsΘαλάσσια Οικοσυστήματα
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη Environmental Education/Education for Sustainable DevelopmentΠεριβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη > Χερσαία Οικοσυστήματα & Οικοσυστήματα Εσωτερικών Υδάτων Terrestrial and Inland Freshwater EcosystemsΧερσαία Οικοσυστήματα & Οικοσυστήματα Εσωτερικών Υδάτων
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη Environmental Education/Education for Sustainable DevelopmentΠεριβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη > Πόλεις & Κοινότητες Cities & CommunitiesΠόλεις & Κοινότητες
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ανάδοχος φορέας έργου:
Conceptum, Ιλιάς, ΕΚΠΑ - Τμήμα Βιολογίας, Εκδόσεις Πατάκη
συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης:
Αδάμ Δαμιανάκης, Πολύβιος Κλημαθιανάκης, Νίκος Χριστοδουλάκης, Έλενα Πατάκη
επιστημονικός υπεύθυνος:
Ειρήνη Μουτζούρη-Μανούσου, Νίκος Χριστοδουλάκης
δημιουργία πρωτότυπου έργου:
Αναστασία Αξαρίδου, Μανόλης Πιταροκοίλης, Θανάσης Μαλάμος, Εμμανουήλ Σφενδύλης
σχεδίαση γραφικών:
Αναστασία Αξαρίδου, Εμμανουήλ Σφενδύλης, Χρήστος Δήμου, Κυριάκος Τερζόπουλος, Χρήστος Γκιλίτσας, Σμαράγδη Κουράκη
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου:
ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης:
ΙΤΥΕ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
ΟΔΥΣΣΕΙΑ
ΟΔΥΣΣΕΙΑ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠΕΑΕΚ, Β' ΚΠΣ
ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Θανάσης Χατζηλάκος
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
δράση:
ΝΑΥΣΙΚΑ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠΕΑΕΚ, Β' ΚΠΣ
ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Θανάσης Χατζηλάκος
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
ΝΑΥΣΙΚΑ
επιστημονική και διοικητική εποπτεία της δράσης (υπεύθυνος / συντονιστής δράσης): Καθ. Μπάμπης Ζαγούρας
υποέργο:
ΔΙΚΤΥΩΜΑ
επιστημονική και διοικητική εποπτεία της δράσης (υπεύθυνος / συντονιστής δράσης): Καθ. Μπάμπης Ζαγούρας
ΔΙΚΤΥΩΜΑ
ανάδοχος υποέργου: Αδάμ Δαμιανάκης
ανάδοχος υποέργου: Αδάμ Δαμιανάκης
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
ανάδοχος (έργου / πράξης): ΙΤΥΕ
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
Δείτε τα σχόλια και τις αξιολογήσεις των χρηστών Απόκρυψη σχολίων και αξιολογήσεων χρηστών
ΣΧΟΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ/ΜΑΘΗΤΩΝ
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
aggregator