Οι μαθητές αναμένεται: να εντοπίζουν τις διαφορετικές οπτικές ενός ιστορικού γεγονότος μέσα από την τέχνη, να ασκηθούν στην κατανόηση και παραγωγή υψηλής δυσκολίας γραπτού λόγου, να κάνουν χρήση ψηφιακού εργαλείου συνεργατικής μορφής προκειμένου να συνδιαμορφώσουν ένα τελικό πολυτροπικό κείμενο (διαδραστική αφίσα, ποίημα, κόμικ, χρονογραμμή, παρουσίαση) και να χρησιμοποιούν πολλά και διαφορετικά ψηφιακά εργαλεία, να εξοικειωθούν με τη διαθεματική προσέγγιση της λογοτεχνίας, της ιστορίας και της τέχνης.