Οι μαθητές – χρήστες καλούνται μέσω του αντικειμένου, με τον χωρισμό σε ομάδες εργασίας στο σχολείο και χρήση κοινόχρηστων αρχείων από το σπίτι ανάμεσα στα μέλη της κάθε ομάδας, να συμπληρώσουν ένα φύλλο εργασίας σε έγγραφο .doc δικής τους διαμόρφωσης , τις ομοιότητες και τις διαφορές που παρατηρούν με την προοδευτική αλλαγή από αυτούς των τιμών των παραμέτρων α και γ, για να αποφανθούν τελικά σχετικά με την ύπαρξη μιας και μόνον εξίσωσης και όχι δύο που αναφέρει το σχολικό εγχειρίδιο, αναπτύσσοντας με αυτό τον τρόπο ερευνητικό και συνεργατικό πνεύμα. (Το παρόν εγχείρημα υλοποιήθηκε μετά την επάνοδο στο σχολείο από τον εγκλεισμό και τα μαθήματα τηλεκπαίδευσης λόγω της πανδημίας του Covid -19 τον Απρίλιο του 2021, μετά από συμφωνία με τους μαθητές μου, αντί του διαγωνίσματος του δευτέρου τετραμήνου στο 2ο τμήμα Θετικού & Τεχνολογικού Προσανατολισμού στο 3ο ΓΕΛ Βόλου, όπου διδάσκω, προκειμένου να μην επιβαρυνθούν με ένα ακόμη διαγώνισμα και είχε ομολογουμένως πολύ θετικά αποτελέσματα.)