Animation της τάξης Δ1 του 56ου Δημ. Σχ. Αθηνών. Δημιουργήθηκε στα πλαίσια των Πολιτιστικών Προγραμμάτων και αποτελεί το αποτέλεσμα μιας εκπαιδευτικής διαδικασίας/project η οποία περιγράφεται στη συνέχεια. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το υλικό και τα βήματα υλοποίησης εξ' ολοκλήρου ή μεμονωμένα, ως αφορμή για τη δημιουργία παρόμοιων βίντεο κινουμένων σχεδίων, ως υλικό για την κατανόηση της λειτουργίας της κινούμενης εικόνας αλλά και για την εμψύχωση ενάντια στις ψυχολογικές συνέπειες της πανδημίας. Αρχικά, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τη δημιουργία κινουμένων σχεδίων και πειραματίστηκαν με σκηνές λίγων δευτερολέπτων, μετακινώντας έναν δισδιάστατο χαρακτήρα σε σταθερό φόντο.(Διδακτικός στόχος: η κατανόηση της λειτουργίας της κινούμενης εικόνας) Στη συνέχεια, με αφορμή μια εργασία συγγραφής θεατρικών διαλόγων για το μάθημα της Γλώσσας, προέκυψε το σενάριο, από έναν διάλογο της μαθήτριας Νέλλης Τ. (Διδακτικός στόχος: καλλιέργεια του γραπτού λόγου, ευθύς λόγος, συγγραφή θεατρικού διαλόγου) Το επόμενο βήμα ήταν η δημιουργία των χαρακτήρων, οι οποίοι κόπηκαν στο περίγραμμα και στις αρθρώσεις προκειμένου να έχουν τη δυνατότητα κίνησης. Συνδυάστηκε με το κεφάλαιο της Μελέτης «Το σώμα μας» και τη βιωματική παρατήρηση των αρθρώσεων. (Διδακτικός στόχος: η κατανόηση της λειτουργίας των αρθρώσεων στο ανθρώπινο σώμα και η εφαρμογή της σε εναν διδιάστατο χαρακτήρα) Οι διάλογοι ζωντάνεψαν μέσα από το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής όπου και ηχογραφήθηκαν. Έπειτα, δημιουργήθηκε το φόντο, σε δυο χώρους: Ο πρώτος συγκεριμένος, αναγνωρίσιμος, ένας χώρος αναψυχής, δημιουργήθηκε με κολλάζ και παρουσιάζει τον τόπο όπου οι χαρακτήρες συναντιούνται, ο δεύτερος από την άλλη, αφηρημένος, δημιουργήθηκε με δαχτυλομπογιές και συμβάλλει στην ένταση και τα συναισθήματα.(Διδακτικός στόχος: καλλιέργεια της φαντασίας και της δημιουργικότητας) Τέλος, φωτογραφήθηκαν καρέ- καρέ οι κινήσεις των χαρακτήρων, επάνω σε σταθερό φόντο. (Ολοκλήρωση του project, δημιουργία βίντεο)