Το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο αποτελεί πρόταση που στοχεύει στο να ανακληθούν πρότερες μνήμες, να καλλιεργηθούν εκ νέου και τέλος να εντυπωθούν σταθερά και αποτελεσματικά στη μακροπρόθεσμη «διαδικαστική μνήμη»( procedural memory) των μαθητών του Δημοτικού. Πραγματεύεται στοιχεία που αφορούν το άθλημα της καλαθοσφαίρισης όπως βασικές δεξιότητες μετακινήσεων, κανονισμών, ιστορικών στοιχείων κ.α. Το σενάριο βασίζεται στις βασικές αρχές διδασκαλίας του Μαθήματος της Φυσικής Αγωγής (Φ.Α.) του Δημοτικού Σχολείου όπως αυτές εκφράζονται στα ΔΕΠΣ και ΑΠΣ για τη διδασκαλία της Φ.Α.. Επιχειρείται να προσεγγιστούν ο βασικός σκοπός της Φ.Α. αλλά και ορισμένοι επιμέρους σκοποί της: Επιμέρους Σκοπός 2 του ΑΠΣ: Απόκτηση γνώσεων από την αθλητική επιστήμη(πώς &γιατί) Επιμέρους Σκοπός 5 του ΑΠΣ: Κατανόηση και σεβασμός της διαφορετικότητας των ατόμων και συνεργασία με όλους και όλες Επιμέρους Σκοπός 6 του ΑΠΣ: Επίδειξη υπεύθυνης αθλητικής και κοινωνικής συμπεριφοράς ως αποτέλεσμα της συμμετοχής στη φυσική δραστηριότητα Οι πρότερες γνώσεις τους πάνω στο διδακτικό αντικείμενο και οι παγιωμένες αντιλήψεις και στερεότυπά τους περί των εννοιών συνεργασία, αλληλοβοήθεια, αποδοχή του διαφορετικού, καθίστανται η αφόρμηση της δημιουργίας του παρόντος διδακτικού σεναρίου. Μέσα από παιγνιώδεις δράσεις οι μαθητές αναζητούν πληροφορίες για το άθλημα της καλαθοσφαίρισης ενώ δημιουργώντας οι ίδιοι τους διάφορα διαδικτυακά παιχνίδια εμβαθύνουν περισσότερο στο αντικείμενο. Η συνεργασία μεταξύ τους καλλιεργείται συστηματικά ενδυναμώνοντας τις σχέσεις τους και αναπτύσσονται ζητούμενες υψηλές ηθικές αξίες όπως της αποδοχής, της διαφορετικότητας, της αλληλεγγύης, της ανοχής κ.α.