To παρόν σενάριο έχει διάρκεια δύο (2) διδακτικών ωρών, αξιοποιεί το μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης (flipped classroom) και δημιουργήθηκε στα πλαίσια της δράσης Τ4e.
Αρχικά, οι μαθητές αποκτούν νέες γνώσεις καθώς μελετούν ασύγχρονα λεξιλόγιο στη θεματική της διατροφής (healthy food, junk food, eating disorders, healthy diet) και εμπλέκονται σε δραστηριότητες κατανόησης γραπτού κειμένου κλειστού τύπου.
Έπειτα, στη σύγχρονη διδασκαλία οι μαθητές κάνουν εξάσκηση προκειμένου να εμπεδώσουν τη νέα γνώση. Απαντούν στις προφορικές ερωτήσεις του εκπαιδευτικού, εντοπίζουν τις διατροφικές διαταραχές συγκεκριμένων εφήβων και παρέχουν συμβουλές. Στη συνέχεια, εργάζονται ομαδικά για να συνθέσουν ένα υγιεινό μενού (healthy diet) που ανταποκρίνεται στο προφίλ συγκεκριμένων εφήβων, το οποίο και παρουσιάζουν στην ολομέλεια.
Τέλος, οι μαθητές εφαρμόζουν ασύγχρονα τη νέα γνώση μέσα από ασκήσεις και υποβάλλοντας μία εργασία παραγωγής γραπτού λόγου, όπου περιγράφουν το ιδανικά υγιεινό μενού που ταιριάζει στο ατομικό τους προφίλ.