Η έννοια του μήκους κύκλου είναι μια έννοια εκ φύσεως δύσκολη, ειδικά για μαθητές γυμνασίου, μιας και εμπεριέχει την έννοια των άπειρων διαδικασιών σε συνδυασμό με τον άρρητο αριθμό π. Η δυσκολία μεγεθύνεται από τη χρήση των στατικών μέσων που χρησιμοποιούνται πολλές φορές για τη διδασκαλία του. Τέτοιες δυναμικές έννοιες μπορούν να κατανοηθούν καλύτερα με τη χρήση δυναμικών περιβαλλόντων όπως το Sketchpad. Η συγκεκριμένη δραστηριότητα αποτελείται από δυο φάσεις: Η πρώτη αναφέρεται στην προσέγγιση του κύκλου από εγγεγραμμένα πολύγωνα. Ενδιαφέρουσες εργασίες με παρόμοιο περιεχόμενο και ερευνητικά συμπεράσματα μπορεί κάποιος να αντλησει από τις εργασίες της Πατσιομίτου, Σ. (2007, 2006) αλλά και από το ψηφιακό σχολείο (π. χ Σούφαρη-Ψυχάρη) για μια εναλλακτική επιλογή. Η δεύτερη φάση αναφέρεται στην προσέγγιση του κύκλου από περιγεγραμμένα κανονικά πολύγωνα και στην ανακάλυψη εκ μέρους των μαθητών της έννοια της καμπυλότητας του κύκλου, που συνιστά και την καινοτομία της παρούσης δραστηριότητας.