Όλες οι Πρακτικές right arrow icon Aνοιχτές εκπαιδευτικές πρακτικές right arrow icon Aνοιχτές εκπαιδευτικές πρακτικές χρηστών

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ

Η ΦΩΤΟΣΥΝΘΕΣΗ ... ΑΛΛΙΩΣ;

ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ
 
ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ
 
Για να αναφέρετε το μαθησιακό αντικείμενο πρέπει να συνδεθείτε πρώτα
ΑΞΙΟΛΟΓΩ
Εικονίδιο
  
  
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Φωτοσύνθεση πείραμα Priestley
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΧΡΗΣΤΩΝ ( )
Προσέγγιση & Καινοτομία
Ανάπτυξη δεξιοτήτων 21ου αιώνα
Μεθοδολογία
Χρησιμότητα & Επεκτασιμότητα
Περιγραφή & Παρουσίαση
  
ΑΡΧΕΙΑ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΥΛΙΚΟ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
ΠΑΛΟΥΜΠΑ ΕΛΕΝΗ (δημιουργίασυγγραφέας μεταδεδομένωνεπιμέλεια/επικύρωση μεταδεδομένων), ΙΩΑΝΝΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (δημιουργίασυγγραφέας μεταδεδομένωνεπιμέλεια/επικύρωση μεταδεδομένων),
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
  
 
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Good Practice
ΆΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ
lisence icon Στοιχεία αναφοράς
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-NonDerivs Greece 3.0'...Περισσότερα
Αναφορά Σχολίου
Αναφορά
Ακύρωση
Το σχόλιο αναφέρθηκε από 2 χρήστες και αποσύρθηκε. Επικοινωνήστε με το διαχειριστή για περισσότερες πληροφορίες.
Κλείσιμο