Page 3 - Ατμοσφαιρική ρύπανση και ο περιορισμός της χρήσης ενέργειας
P. 3
Διδακτικοί / μαθησιακοί στόχοι Οι μαθητές αναμένεται να: • κατανοήσουν τη σχέση / αλληλεπίδραση του ανθρώπου µε το φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον • ευαισθητοποιηθούν στη λήψη μέτρων για την προστασία του περιβάλλοντος και να προτείνουν λύσεις • αναρωτηθούν για τη δική τους συμβολή στην ατμοσφαιρική ρύπανση • προτείνουν ενέργειες που πρέπει να γίνουν για να περιοριστούν οι ρύποι και να βελτιωθεί η κατάσταση • υιοθετήσουν στάσεις και συμπεριφορές που δεν ρυπαίνουν το περιβάλλον • αναλάβουν δράση στην κατεύθυνση της επίλυσης του προβλήματος της ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Γενικότεροι εκπαιδευτικοί στόχοι Οι μαθητές αναμένεται να: • συνεργάζονται και να επιχειρηματολογούν • μπορούν να αντλούν πληροφορίες από γραφήματα, εικόνες, άρθρα • διερευνούν τους παράγοντες που επηρεάζουν ένα θέμα • συστηματοποιούν τις γνώσεις τους • αναλάβουν δράση ως ενεργοί πολίτες στην κατεύθυνση της επίλυσης των προβλημάτων που παρουσιάζονται. Εκτιμώμενη διάρκεια, οργάνωση διδασκαλίας, ρόλος εκπαιδευτικού Η διάρκεια εκτιμάται σε 4-5 διδακτικές ώρες με προσαρμογές ανάλογα με την ηλικία των μαθητών. Οι μαθητές σε ομάδες 4 μελών συζητούν και συμπληρώνουν τα φύλλα εργασίας. Κάθε ομάδα έχει έναν υπολογιστή με σύνδεση στο διαδίκτυο. Συζητήσεις οργανώνονται και με τη συμμετοχή όλων των μαθητών. Η ομαδοσυνεργατική μορφή διδασκαλίας ενδείκνυται για την επίλυση προβλήματος κατά την οργάνωση δραστηριοτήτων διαθεματικού χαρακτήρα. Διεξάγονται συζητήσεις, διάλογοι εκπαιδευτικού – μαθητών. Ο δάσκαλος καθοδηγεί τους μαθητές στη διερεύνηση του υλικού τους. 3
   1   2   3   4   5   6   7   8