Πως διακρινουμε τον χωρο στο θεατρο; (αντιστοιχιση)
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Διαδραστική δραστηριότητα αντιστοίχισης, για την αναγνώριση και τον χαρακτηρισμό του χώρου στο θέατρο. Κύριους στόχους του μαθησιακού αντικειμένου αποτελούν η μελέτη, η παρατήρηση και, τελικά, η σωστή αντιστοίχιση των διαφορετικών χώρων στο θέατρο. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να διακρίνουν τους διαφορετικούς χώρους στο θέατρο και να σχηματίσουν ένα γλωσσάρι με τη διαφορετική ονομασία και τα επιμέρους χαρακτηριστικά του κάθε χώρου στο θέατρο.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το μαθησιακό αντικείμενο δύναται να αξιοποιηθεί τόσο από τους μαθητές της πρωτοβάθμιας όσο και από τους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, προκειμένου να εξοικειωθούν με τις διαφορετικές μορφές λειτουργίας του χώρου στο θέατρο. Ο εκπαιδευτικός μπορεί να θέσει ερωτήματα για τη διαφορετική ή/και την πολλαπλή λειτουργία του χώρου εν γένει, αλλά και εν είδει στο θέατρο. Οι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες στο Διαδίκτυο, αναφορικά με τη χρήση και την αξιοποίηση του θεατρικού χώρου σε διαφορετικές ιστορικές περιόδους. Μια άλλη προτεινόμενη δραστηριότητα είναι η συμπλήρωση μιας χρονογραμμής με στοιχεία σκηνοθετικής αξιοποίησης του χώρου στο θέατρο.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
9 - 17
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΦΟΡΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
13465.546 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/10899
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΕΚΔΟΣΗ
1.0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Θεατρική αγωγή Drama/Theater in Education (DiE/TiE)Θεατρική αγωγή > Ιστορία Θεάτρου/Θεατρολογία Drama/Theatre HistoryΙστορία Θεάτρου/Θεατρολογία
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
συμπεριφοριστική προσέγγιση > εξάσκηση και πρακτική
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > γνώση > εννοιολογικός
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
εμπνευστής: Μαρία Σπυροπούλου
δημιουργός: Μαρία Σπυροπούλου
συγγραφέας σεναρίου: Μαρία Σπυροπούλου
μέλος ομάδας παιδαγωγικού σχεδιασμού: Μαρία Σπυροπούλου
ειδήμων γνωστικού αντικειμένου: Μαρία Σπυροπούλου
συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης: Σμαράγδα Χρυσοστόμου
υπεύθυνος παιδαγωγικού σχεδιασμού: Σμαράγδα Χρυσοστόμου
υπεύθυνος τεχνικού σχεδιασμού: Αλεξάνδρα Κυρτσώνη
τεχνική υλοποίηση: Αλεξάνδρα Κυρτσώνη
σχεδίαση γραφικών: Αλεξάνδρα Κυρτσώνη, Γιώργος Πισκοπάνης
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
συγγραφέας μεταδεδομένων: Μαρία Σπυροπούλου
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: Τζένη Οικονομίδου
συντονιστής / επιστημονικός υπεύθυνος μεταδεδομένων: Σμαράγδα Χρυσοστόμου
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΙΤΥΕ
εκδότης: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ