Μόνο σε Aποθετήρια «Φωτόδεντρο»
Kαι σε Yλικό Xρηστών
Καθαρισμός ενεργών φίλτρων
Κάντε εγγραφή σε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω θεματικές περιοχές, θεματικές ενότητες ή έννοιες για να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για μεταβολές στα αντικείμενα που έχουν ταξινομηθεί σε αυτές
Το πορτρετο (σχεδιο εργασιας)
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το μαθησιακό αντικείμενο περιέχει σε μορφή υπερσυνδέσεων φύλλα εργασίας οργανωμένα σε ένα σχέδιο μαθήματος με θέμα το πορτρέτο. Σκοπός είναι μέσα από τις δραστηριότητες (Πορτρέτα-Η βιογραφία ενός πορτρέτου-Αν τα πρόσωπα των πορτρέτων ζούσαν μαζί-Διαβάζουμε και ζωγραφίζουμε τα πορτρέτα ανθρώπων-Ας κάνουμε τα δικά μας πορτρέτα) να γνωρίσουν οι μαθητές την καλλιτεχνική αξία των πορτρέτων και να δημιουργήσουν το δικό τους πορτρέτο. Επιδιώκεται οι μαθητές να αναγνωρίζουν τι είναι το πορτρέτο, να εξηγούν για ποιο λόγο ζωγραφίζονταν πορτρέτα άλλοτε και τώρα,να παρατηρούν τα υλικά που χρησιμοποιούνταν για την απόδοση του πορτρέτου άλλοτε και σήμερα,να αναγνωρίζουν την αξία των πορτρέτων (καλλιτεχνική, ιστορική),να «ερμηνεύουν» ένα πορτρέτο. Τα φύλλα εργασίας είναι δοσμένα με τέτοιον τρόπο ώστε να μπορούν να εκτυπωθούν και να χρησιμοποιηθούν στην τάξη όπως τα συνηθισμένα φύλλα εργασίας ενώ μέσα από την διαδραστική εφαρμογή ζωγραφικής μπορούν να δημιουργηθούν online συνθέσεις με θέμα το πορτρέτο.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το σχέδιο εργασίας μπορεί να αξιοποιηθεί αυτούσιο ή με προεκτάσεις για την διερεύνηση των τρόπων εικαστικής έκφρασης ενός συγκεκριμένου θέματος. Παράλληλα ανασυνθέτοντας τη θεωρία σε καλλιτεχνικό έργο οι μαθητές, με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού τέχνης, συνθέτουν και κατανοούν τη σημασία των μορφικών στοιχείων (γραμμή, χρώμα, σχήμα) στο έργο τους. Οι δραστηριότητες μπορεί να εκπονηθούν τόσο από τις μικρές ηλικίες όσο και από τις μεγαλύτερες. Στις μικρές ηλικίες οι απαιτήσεις του εκπαιδευτικού ως προς τη γραφή κειμένων ή την αναζήτηση υλικού θα πρέπει να είναι μικρότερες ενώ στις μεγαλύτερες ηλικίες που ο μαθητής μπορεί να ερευνήσει και να συνθέσει κείμενο θα είναι αυξημένες.Το έργο που υλοποιείται στο σχέδιο εργασίας αξιολογείται ως προς το αποτέλεσμα,τις στάσεις και τις απόψεις,τη συνεργασία και τη συμμετοχή,τον τρόπο δράσης των μαθητών.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
6 - 12
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
641.988 (KΒ)
ΑΛΛΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
Open Office: Επεξεργαστής κειμένου (Writer) ή Microsoft Office: Επεξεργαστής κειμένου (Word)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/8045
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
31/12/2008
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Εικαστικά Visual Arts EducationΕικαστικά
> Ζωγραφική PaintingΖωγραφική
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
γνωστική προσέγγιση > συνεργατική μάθηση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > διεργασία > να κατανοούν
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργία:
Γιώργος Καρυπίδης, Στέλλα Πισσία, Γιώργος Σιγανός
υπεύθυνος περιεχομένου:
Δημήτρης Σεβαστάκης, Ελισάβετ Γεωργίου, Δέδος Ζήκος
επιστημονικός υπεύθυνος:
Γιώργος Σιγάλας
τεχνική ομάδα:
Αδάμ Αγγελής, Κοσμάς Ηλιάδης, Κώστας Παγώνης
ανάπτυξη / τεχνική υλοποίηση:
Αθανάσιος Πέτσος
επικαιροποίηση / προσαρμογή:
Ανδρέας Κωστόπουλος
παιδαγωγικός συντονιστής:
Σμαράγδα Χρυσοστόμου
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου:
Γιώργος Τύπας, Γιώργος Οικονόμου
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου:
ΙΕΠ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα:
Ανδρέας Κωστόπουλος
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης:
ΙΕΠ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
Έργα ΠΙ
Έργα ΠΙ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
διάρκεια: 2003-2008
ανάδοχος (έργου / πράξης): IEP
φορείς υλοποίησης: ΙΕΠ
υποέργο:
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
διάρκεια: 2003-2008
ανάδοχος (έργου / πράξης): IEP
φορείς υλοποίησης: ΙΕΠ
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ανάδοχος υποέργου: Siem
ανάδοχος υποέργου: Siem
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
διάρκεια: 2010-2015
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
διάρκεια: 2010-2015
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
Δείτε τα σχόλια και τις αξιολογήσεις των χρηστών Απόκρυψη σχολίων και αξιολογήσεων χρηστών
ΣΧΟΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ/ΜΑΘΗΤΩΝ
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
aggregator