Όλες οι Πρακτικές right arrow icon Aνοιχτές εκπαιδευτικές πρακτικές right arrow icon Aνοιχτές εκπαιδευτικές πρακτικές χρηστών

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ

Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΦΡΑΚΤΑΛ: ΑΠΟ ΤΗ ΧΙΟΝΟΝΙΦΑΔΑ ΤΟΥ ΚΟΧ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗΣ ΜΙΑΣ ΑΚΤΟΓΡΑΜΜΗΣ

ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ
 
ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ
 
Για να αναφέρετε το μαθησιακό αντικείμενο πρέπει να συνδεθείτε πρώτα
ΑΞΙΟΛΟΓΩ
Εικονίδιο
  
  
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Φράκταλ Χιονονιφάδα Κοχ Διάσταση Φράκταλ Ακτογραμμής
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΧΡΗΣΤΩΝ ( )
Προσέγγιση & Καινοτομία
Ανάπτυξη δεξιοτήτων 21ου αιώνα
Μεθοδολογία
Χρησιμότητα & Επεκτασιμότητα
Περιγραφή & Παρουσίαση
  
ΑΡΧΕΙΑ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ
ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΥΛΙΚΟ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
ΛΥΚΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ (συγγραφέας μεταδεδομένωνεπιμέλεια/επικύρωση μεταδεδομένων), ΚΑΡΑΟΥΣΤΑΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ (συγγραφέας μεταδεδομένωνεπιμέλεια/επικύρωση μεταδεδομένων),
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
  
 
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Good Practice
ΆΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ
lisence icon Στοιχεία αναφοράς
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'...Περισσότερα
Αναφορά Σχολίου
Αναφορά
Ακύρωση
Το σχόλιο αναφέρθηκε από 2 χρήστες και αποσύρθηκε. Επικοινωνήστε με το διαχειριστή για περισσότερες πληροφορίες.
Κλείσιμο