Page 4 - Ηφαίστεια
P. 4
Περιγραφή διδακτικών και μαθησιακών δραστηριοτήτων – φύλλα εργασίας Κατά τη διδακτική προσέγγιση των ηφαιστείων σε γενικές γραμμές ακολουθούνται τα στάδια του μοντέλου οικοδόμησης της γνώσης: • Προσανατολισμός • Ανάδειξη και αποσαφήνιση ιδεών/αντιλήψεων των μαθητών • Δημιουργία γνωστικής αποσταθεροποίησης και αναδόμησης ιδεών/αντιλήψεων • Εφαρμογή σε νέες καταστάσεις και ανατροφοδότηση • Αναστοχασμός. Κατά τις επιμέρους δραστηριότητες οι μαθητές αναζητούν τις πληροφορίες στο διαδίκτυο, συμμετέχουν στο debate, μελετούν περιπτώσεις ηφαιστείων στη επιφάνεια της γης και τις συνέπειες στο περιβάλλον και στη ζωή των ανθρώπων, κλπ. Οι μαθητές γνωρίζουν για τη δομή του εσωτερικού της γης, την ύπαρξη και τις κινήσεις των λιθοσφαιρικών πλακών, καθώς και για τους σεισμούς στην Ελλάδα και στον κόσμο. 4
   1   2   3   4   5   6   7   8   9