Όλα τα Μαθησιακά Αντικείμενα right arrow icon Υλικό Χρηστών right arrow icon Υλικό Χρηστών Φωτόδεντρου

ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΩ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  Οδηγίες χρήσης
Το σενάριο υλοποιείται σε τέσσερις διδακτικές ώρες. Μπορεί να επεκταθεί στη διδασκαλία της σύνθετης δομής επιλογής εφόσον διατεθεί ο απαιτούμενος επιπλέον διδακτικός χρόνος. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού καθόλη τη διάρκεια του σεναρίου είναι υποστηρικτικός και συμβουλευτικός. Στις διάφορες φάσεις του σεναρίου παρέχονται φύλλα εργασίας προκειμένου να υποστηριχθεί η εργασία των ομάδων. Η αυτοαξιολόγηση των ομάδων είναι διαρκής, καθότι η μετάβαση από το ένα στάδιο του παιχνιδιού στο άλλο απαιτεί την ολοκλήρωση κάθε φορά της αποστολής με κατάλληλο πρόγραμμα. Κατά συνέπεια, η αποτυχία μετάβασης στο επόμενο στάδιο του παιχνιδιού, συνεπάγεται την ανάγκη για διόρθωση στον κώδικα που έχει αναπτυχθεί. Ωστόσο, στο παρόν σενάριο γίνεται περαιτέρω και χρήση φύλλων αξιολόγησης των ομάδων που διανέμονται είτε σε έντυπη μορφή είτε ηλεκτρονικά. Τα ανωτέρω φύλλα αξιολόγησης αποτελούν συνδυαστικά με την πρόοδο των ομάδων στα παιχνίδια και το τρόπο αξιολόγησης του σεναρίου συνολικά, αναφορικά με την επίτευξη ή όχι των μαθησιακών στόχων που έχουν τεθεί.
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ
 
ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ
 
Για να αναφέρετε το μαθησιακό αντικείμενο πρέπει να συνδεθείτε πρώτα
ΑΞΙΟΛΟΓΩ
Εικονίδιο
  
  
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
δομή επιλογής δομή επανάληψης προγραμματισμός παιχνίδι
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΧΡΗΣΤΩΝ ( )
Ποιότητα περιεχομένου
Ευκολία στη χρήση
Αποτελεσματικότητα
  
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ / ΕΠΙΠΕΔΟ
δημοτικό
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
8-12
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/pdf (2.16 MB)
ΑΛΛΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
Τα δύο οπτικά περιβάλλοντα προγραμματισμού που αξιοποιούνται λειτουργούν διαδικτυακά, είναι ελεύθερα προς χρήση και δεν απαιτούν κανενός είδος σύνδεση του χρήστη. Το Lightbot υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχουν καθαριστεί τα δεδομένα περιήγησης στο φυλλομετρητή διατηρεί τις πίστες που έχουν ολοκληρωθεί στις επόμενες συνδέσεις που θα γίνουν. Στο Minecraft επειδή κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό, προτείνεται η χρήση ενός προγράμματος για αποτύπωση της οθόνης, προκειμένου να μπορούν οι μαθητές να αποθηκεύσουν τον κώδικα που έχουν δημιουργήσει. Στο σενάριο γίνεται χρήση του συνεργατικού "τοίχου" που έχει δημιουργηθεί από τον εκπαιδευτικό στο Linoit, που λειτουργεί ως δραστηριότητα αφόρμησης. Για την πρόσβαση στο συνεργατικό "τοίχο" δεν απαιτείται σύνδεση των μαθητών και αρκεί μόνο ο σύνδεσμος που δημιουργείται στην εφαρμογή και τον οποίο ο εκπαιδευτικός καλείται να τον διαμοιράσει στους μαθητές. Για τη δημιουργία των φύλλων αξιολόγησης ηλεκτρονικά προτείνεται το Kahoot (https://kahoot.com/schools-u/) στο οποίο ο εκπαιδευτικός δημιουργεί τα κουίζ αξιολόγησης και στη συνέχεια αποστέλλει το σύνδεσμο (πιο συγκεκριμένα αποστέλλει ένα pin που δημιουργείται) στους μαθητές, οι οποίοι καλούνται να τα απαντήσουν στη διεύθυνση https://kahoot.it/ χωρίς να χρειάζεται να συνδεθούν με κάποιο λογαριασμό.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ελληνικά
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
ΤΠΕ > Προγραμματισμός υπολογιστών > Προγραμματιστικές δομές
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
εκπαιδευτικό σενάριο - σχέδιο μαθήματος
ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΟΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Επιστημονικός υπεύθυνος: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Παιδαγωγικός συντονιστής: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Τεχνικός υπεύθυνος: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Χορηγός/οί άδειας χρήσης: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
Χορηγός/οί άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΣΩΤΗΡΟΥΔΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
  
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ
8525/2847
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ
lisence icon Στοιχεία αναφοράς
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'...Περισσότερα
Αναφορά Σχολίου
Αναφορά
Ακύρωση
Το σχόλιο αναφέρθηκε από 2 χρήστες και αποσύρθηκε. Επικοινωνήστε με το διαχειριστή για περισσότερες πληροφορίες.
Κλείσιμο