Όλα τα Μαθησιακά Αντικείμενα
Υλικό Χρηστών
Φωτόδεντρο Χρηστών
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
ΛΟΓΙΚΟΣ ΤΕΛΕΣΤΗΣ Η

Αρχεία σε αυτό το αντικείμενο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
boolean-or.zip | 207.49 kB | Zip | ![]() |
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΤΙΤΛΟΣ
Λογικός Τελεστής Ή
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Σημαντικό παράγοντα κατά τη διαδικασία σχεδιασμού αποτέλεσε η δημιουργία απλών στην χρήση, επαναχρησιμοποιούμενων και εύκολων στην εγκατάσταση αντικειμένων μάθησης μικρού μεγέθους. Το ΨΜΑ προορίζεται να υποστηρίξει τη γνωστική και μαθησιακή διαδικασία. Έχει σχεδιαστεί για να επιτύχει ένα ενιαίο μαθησιακό αποτέλεσμα και να λειτουργήσει ως αυτόνομο ή ως μέρος μιας συγκεκριμένης σειράς μαθημάτων σε συνδυασμό με άλλα ΨΜΑ. Ο σχεδιασμός έγινε ώστε να δημιουργηθεί ένα απλό και διαισθητικό περιβάλλον εργασίας και η πλοήγηση να είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολη έτσι ώστε οι μαθητές να μπορούν να βρουν το δρόμο τους χωρίς να χρειάζονται συγκεκριμένες γραπτές οδηγίες ή τεχνικές δεξιότητες. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας σχεδιασμού ελήφθησαν υπόψη και οι ακόλουθοι δύο πρακτικοί περιορισμοί: (α) το ΨΜΑ πρέπει να είναι σε θέση να λειτουργούν σε οποιοδήποτε περιβάλλον (β) το ΨΜΑ πρέπει να είναι εύκολα στην κατανόηση, προκειμένου να προσαρμοστούν μέσα στο πολύ σύντομο ωρολόγιο καθημερινό πρόγραμμα ενός Ελληνικού δημόσιου Λυκείου. Αυτοί οι περιορισμοί επηρέασαν τον σχεδιασμό του ΨΜΑ ως εξής: α) αποφεύχθηκαν τα "βαριά" τρισδιάστατα (3D) γραφικά και (β) έγινε χρήση μιας συγκεκριμένης γλώσσας προγραμματισμού (δηλαδή της JavaScript) για να διατηρηθεί η πολυπλοκότητα σχετικά χαμηλή και να καταστεί η εφαρμογή ανεξάρτητη. Σχεδιάστηκε για να διδάξει στους μαθητές την λογική πράξη (πύλη) – Ή (OR) - μέσω μιας οπτικής μεταφοράς ηλεκτρικού ρεύματος που διέρχεται από ένα κλειστό κύκλωμα με πολλαπλούς διακόπτες, πηγή ενέργειας και λαμπτήρα.
ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ
![]() |
ΚΑΛΛΟΝΙΑΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
Ημερομηνία Δημοσίευσης: 24-12-2024
|
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν τη θέση των διακοπτών (αληθής- περνά το ρεύμα, ψευδής-δεν περνά το ρεύμα) και να πάρουν το αποτέλεσμα (ο λαμπτήρας ανοιχτός -αληθής, ο λαμπτήρας σβηστός-ψευδής). Αυτή η διαδικασία μπορεί να επαναληφθεί όσες φορές χρειάζεται ο μαθητής για να μάθει τον πίνακα αλήθειας του κάθε λογικού τελεστή. Ο μαθητής μπορεί να προχωρήσει στο ΨΜΑ με διαδοχική σειρά ή με τυχαίο τρόπο ανάλογα με τη μαθησιακή του προτίμηση.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
https://photodentro.edu.gr/ugc/r/8525/3190
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
https://photodentro.edu.gr/v/item/ugc/8525/3190
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΧΡΗΣΤΩΝ (0 αξιολογήσεις)
Ποιότητα περιεχομένου
Ευκολία στη χρήση
Αποτελεσματικότητα
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ / ΕΠΙΠΕΔΟ
γυμνάσιο,
γενικό λύκειο,
επαγγελματικό λύκειο (ΕΠΑ.Λ)
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
13-18
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
(207 KB)
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
φυλλομετρητής:
Internet Explorer,
Mozilla Firefox,
Safari,
Google Chrome,
Opera,
Microsoft Edge
λειτουργικό σύστημα:
Windows XP,
Windows 2000,
Windows Vista,
Windows 7,
Windows 8,
Linux,
Windows 10,
Apple macOS
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ανεξάρτητο γλώσσας
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
ΤΠΕ > Προγραμματισμός υπολογιστών > Αλγόριθμος
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
οπτικοποίηση,
προσομοίωση
ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΟΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Επιστημονικός υπεύθυνος:
Καλλονιάτης Αντώνιος
Παιδαγωγικός συντονιστής:
Καλλονιάτης Αντώνιος
Τεχνικός υπεύθυνος:
Καλλονιάτης Αντώνιος
Δημιουργία:
Καλλονιάτης Αντώνιος
Ανάπτυξη / τεχνική υλοποίηση:
Καλλονιάτης Αντώνιος
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Μεταδεδομένα:
Εμπλουτισμός μεταδεδομένων:
Πάροχος μεταδεδομένων:
Επιμέλεια/επικύρωση μεταδεδομένων:
Συντονιστής / επιστημονικός υπεύθυνος μεταδεδομένων:
Καλλονιάτης Αντώνιος
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Χορηγός/οί άδειας χρήσης:
ΚΑΛΛΟΝΙΑΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
Εκδότης/ες:
ΙΤΥΕ
Χορηγός/οί άδειας χρήσης μεταδεδομένων:
ΚΑΛΛΟΝΙΑΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
Εκδότης/ες μεταδεδομένων:
ΙΤΥΕ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ
8525/3190
8525/3190
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::noneΣελίδα αναφοράς:
https://photodentro.edu.gr/ugc/r/8525/3190
Αναλυτικά στοιχεία άδειας

Περισσότερα
ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ
Δεν υπάρχουν διαθέσιμα σχόλια
Αναφορά Σχολίου
Αναφορά
Ακύρωση
Το σχόλιο αναφέρθηκε από 2 χρήστες και αποσύρθηκε. Επικοινωνήστε με το διαχειριστή για περισσότερες πληροφορίες.
Κλείσιμο
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2024 photodentro.edu.gr/ugc – Σχεδίαση, Ανάπτυξη, Λειτουργία: ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» - Διεύθυνση Εκπαιδευτικών Τεχνολογιών, Επιμόρφωσης & Πιστοποίησης (ΔιΕΤΕΠ)
Photodentro UGC v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Η υπηρεσία αναπτύχθηκε από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» στο πλαίσιο των έργων «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο Ι) του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 και «Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ) του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020, με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο. Συντηρείται και ενημερώνεται με χρηματοδότηση από το ΥΠΑΙΘ, στο πλαίσιο έργου υποστήριξης και συντήρησης των υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ από το ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ.