ΟΔΗΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥ

Ο οδηγός αξιοποίησης του λογισμικού αποτελείται από τέσσερα διακριτά μέρη. Στα δύο πρώτα αναπτύσσεται η θεωρητική τεκμηρίωση, στο τρίτο παρουσιάζεται η δομή και η χρήση του λογισμικού, καθώς και παιδαγωγικές οδηγίες αξιοποίησής του, ενώ στο τέταρτο αναπτύσσονται οι ενότητες και τα διαθεματικά σχέδια εργασίας.


 * Για λόγους ευκολίας στην ανάγνωση του οδηγού, και μόνο, υιοθετήθηκε συμβατικά η χρήση του επικρατέστερου γραμματικά γένους (αρσενικού - δηλαδή ο δάσκαλος αντί ο/η δάσκαλος/α, ο μαθητής αντί ο/η μαθητής/τρια κ.λπ.).
 
1ο Μέρος: Μελέτη Περιβάλλοντος και Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών
2ο Μέρος: Νέες Τεχνολογίες, Διδασκαλία και Μάθηση
3ο Μέρος: Παρουσίαση του λογισμικού -Παιδαγωγικές οδηγίες αξιοποίησης του λογισμικού
4ο Μέρος: Αναλυτικός οδηγός του δασκάλου για κάθε σχέδιο εργασίας
 
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: Σχέδιο εργασίας 2 : «Μηχανές - επικοινωνία - ενημέρωση»
ΕΝΟΤΗΤΑ 3: Σχέδιο εργασίας 3 : «Ταξίδια στο χρόνο»
ΕΝΟΤΗΤΑ 4: «Αναλαμβάνουμε Δράση»
 
Σχέδιο εργασίας 4.1: «Ενδιαφερόμαστε για το περιβάλλον»
  Σχέδιο εργασίας 4.2: «Ζούμε με ασφάλεια στον τόπο μας»
  Σχέδιο εργασίας 4.3: «Ο τόπος μας ... ο κόσμος όλος»