|
||
ΟΔΗΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥ Ο οδηγός αξιοποίησης του λογισμικού αποτελείται από τέσσερα διακριτά μέρη. Στα δύο πρώτα αναπτύσσεται η θεωρητική τεκμηρίωση, στο τρίτο παρουσιάζεται η δομή και η χρήση του λογισμικού, καθώς και παιδαγωγικές οδηγίες αξιοποίησής του, ενώ στο τέταρτο αναπτύσσονται οι ενότητες και τα διαθεματικά σχέδια εργασίας. |
||
|
||
* Για λόγους
ευκολίας στην ανάγνωση του οδηγού, και μόνο, υιοθετήθηκε συμβατικά η
χρήση του επικρατέστερου γραμματικά γένους (αρσενικού - δηλαδή ο
δάσκαλος αντί ο/η δάσκαλος/α, ο μαθητής αντί ο/η μαθητής/τρια κ.λπ.).
|
||
1ο Μέρος: | Μελέτη Περιβάλλοντος και Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών | |
2ο Μέρος: | Νέες Τεχνολογίες, Διδασκαλία και Μάθηση | |
3ο Μέρος: | Παρουσίαση του λογισμικού -Παιδαγωγικές οδηγίες αξιοποίησης του λογισμικού | |
4ο Μέρος: | Αναλυτικός οδηγός του δασκάλου για κάθε σχέδιο εργασίας | |
ΕΝΟΤΗΤΑ
1: Σχέδιο εργασίας 1 : «Ασφάλεια στους δρόμους»
|
||
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: Σχέδιο εργασίας 2 : «Μηχανές - επικοινωνία - ενημέρωση» | ||
ΕΝΟΤΗΤΑ 3: Σχέδιο εργασίας 3 : «Ταξίδια στο χρόνο» | ||
ΕΝΟΤΗΤΑ 4: «Αναλαμβάνουμε Δράση» | ||
|
Σχέδιο εργασίας 4.1: «Ενδιαφερόμαστε για το περιβάλλον» | |
Σχέδιο εργασίας 4.2: «Ζούμε με ασφάλεια στον τόπο μας» | ||
Σχέδιο εργασίας 4.3: «Ο τόπος μας ... ο κόσμος όλος» | ||
|