Όλα τα Μαθησιακά Αντικείμενα Υλικό Χρηστών Υλικό Χρηστών Φωτόδεντρου
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΟΥ ΑΠΟ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΜΕΝΑ ΥΛΙΚΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΑΞΙΟΛΟΓΩ
Για να αξιολογήσετε το μαθησιακό αντικείμενο πρέπει να συνδεθείτε πρώτα
Είσοδος
Αρχεία σε αυτό το αντικείμενο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
Upcycling_used_materials_to_Telescope.pdf | 2.09 MB | Adobe PDF |
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΤΙΤΛΟΣ
Κατασκευή Τηλεσκοπίου από απλά και ανακυκλωμένα υλικά στο σχολείο
Upcycling used and simple materials to a Teleskope at school
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το εκπαιδευτικό σενάριο επιστημονικής δράσης δημιουργώ το τηλεσκόπιο του «φτωχού» παροτρύνει τους μαθητές να σχεδιάσουν και να κατασκευάσουν με την συμμετοχή των γονιών τους και κάποιων ειδικών από απλά υλικά ένα τηλεσκόπιο, και με αυτό να αρχίσουν την εξερεύνηση του κόσμου.
Με τον τρόπο αυτό οι μαθητές μαθαίνουν την αξία της ατομικής δημιουργίας και την ορθή διαχείριση των υπαρχόντων πόρων και υλικών για την έρευνα και την τεχνολογία, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στην μέλλουσα τεχνολογική και επιστημονική τους δραστηριοποίηση και ανέλιξη.
ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ
ΚΑΛΛΕΡΓΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ)
Ημερομηνία Δημοσίευσης: 28-08-2024
|
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το σενάριο μπορεί να εφαρμοστεί στο μάθημα της Τεχνολογίας όλων των τάξεων του Γυμνασίου, ειδικότερα της 3ης Γυμνασίου σε συνδυασμό με το μάθημα της Φυσικής στο κεφάλαιο της Οπτικής αλλά και της Γεωμετρίας Β’ και Γ’ Γυμνασίου καθώς και Α’ και Β’ Λυκείου, όπως και σε κάθε Όμιλο Αστρονομίας, Αστροφυσικής ή Αστροναυτικής, αφού το μάθημα της Κοσμολογίας - Αστρονομίας έχει δυστυχώς από χρόνια φύγει από την σχολική ύλη όλων των τάξεων του Γυμνασίου και του Λυκείου.
Οι μαθητές μέσω αυτού του σεναρίου στο μάθημα Τεχνολογίας ή στον όμιλο Αστρονομίας θα μάθουν να αυτοσχεδιάζουν και να πειραματίζονται, να κατασκευάζουν και να υλοποιούν τις ιδέες τους, να ερευνούν νέες δυνατότητες για τον εαυτό τους και την επιστήμη, να υποστηρίζουν και να παρουσιάζουν τα έργα τους. Θα μάθουν επίσης να δημιουργούν ότι χρειάζονται, χρησιμοποιώντας τους ελάχιστους δυνατούς πόρους, αξιοποιώντας στο έπακρο τις δυνατότητές τους και αποφεύγοντας τις “Σειρήνες” μιας συνεχώς απαιτητικότερης καταναλωτικής κοινωνίας.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
http://photodentro.edu.gr/ugc/r/8525/3156
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
http://photodentro.edu.gr/v/item/ugc/8525/3156
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ / ΕΠΙΠΕΔΟ
δημοτικό,
γυμνάσιο,
γενικό λύκειο,
επαγγελματικό λύκειο (ΕΠΑ.Λ),
ειδική αγωγή
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
11-20
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/pdf
(2.04 MB)
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
φυλλομετρητής:
Internet Explorer,
Mozilla Firefox,
Safari,
Google Chrome,
Opera,
Microsoft Edge
λειτουργικό σύστημα:
Windows XP,
Windows 2000,
Windows Vista,
Windows 7,
Windows 8,
Windows 10
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ελληνικά
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
Σχεδιασμός και Τεχνολογία > Παραγωγή > Τεχνολογική εξέλιξη
Αστρονομία
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη > Βιομηχανία, Καινοτομία & Υποδομές > Αειφόρος τεχνολογία
Αστρονομία
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη > Βιομηχανία, Καινοτομία & Υποδομές > Αειφόρος τεχνολογία
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
διερεύνηση,
εξερεύνηση,
ερευνητική εργασία-project,
ανοιχτή δραστηριότητα
ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΟΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης:
Νικόλαος Καλλέργης
Επιστημονικός υπεύθυνος:
Νικόλαος Καλλέργης
Παιδαγωγικός συντονιστής:
Νικόλαος Καλλέργης
Τεχνικός υπεύθυνος:
Νικόλαος Καλλέργης
Σύλληψη:
Νικόλαος Καλλέργης
Δημιουργία:
Νικόλαος Καλλέργης
Δημιουργία πρωτότυπου έργου:
Νικόλαος Καλλέργης
Συγγραφή σεναρίου:
Νικόλαος Καλλέργης
Υπεύθυνος παιδαγωγικού σχεδιασμού:
Νικόλαος Καλλέργης
Παιδαγωγικός σχεδιασμός:
Νικόλαος Καλλέργης
Ειδήμων/ονες γνωστικού αντικειμένου:
Νικόλαος Καλλέργης
Πάροχος περιεχομένου:
Νικόλαος Καλλέργης
Υπεύθυνος περιεχομένου:
Νικόλαος Καλλέργης
Επιμέλεια περιεχομένου:
Νικόλαος Καλλέργης
Υπεύθυνος τεχνικού σχεδιασμού:
Νικόλαος Καλλέργης
Τεχνικός σχεδιασμός:
Νικόλαος Καλλέργης
Ανάπτυξη / τεχνική υλοποίηση:
Νικόλαος Καλλέργης
Επικαιροποίηση / προσαρμογή:
Νικόλαος Καλλέργης
Σχεδίαση γραφικών:
Νικόλαος Καλλέργης
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Χορηγός/οί άδειας χρήσης:
ΚΑΛΛΕΡΓΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Εκδότης/ες:
ΙΤΥΕ
Χορηγός/οί άδειας χρήσης μεταδεδομένων:
ΚΑΛΛΕΡΓΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Εκδότης/ες μεταδεδομένων:
ΙΤΥΕ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ
8525/3156
8525/3156
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ
Στοιχεία αναφοράς
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-NonDerivs Greece 3.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-NonDerivs Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Δεν επιτρέπεται η διασκευή, τροποποίηση ή με άλλο τρόπο δημιουργία παράγωγου έργου.::noneΣελίδα αναφοράς:http://photodentro.edu.gr/ugc/r/8525/3156
Αναλυτικά στοιχεία άδειας
Περισσότερα
Αναφορά Σχολίου
Αναφορά
Ακύρωση
Το σχόλιο αναφέρθηκε από 2 χρήστες και αποσύρθηκε. Επικοινωνήστε με το διαχειριστή για περισσότερες πληροφορίες.
Κλείσιμο
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2024 photodentro.edu.gr/ugc – Σχεδίαση, Ανάπτυξη, Λειτουργία: ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» - Διεύθυνση Στρατηγικής και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού
Photodentro UGC v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Η υπηρεσία αναπτύχθηκε από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» στο πλαίσιο των έργων «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο Ι) του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 και «Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ) του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020, με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο. Συντηρείται και ενημερώνεται με χρηματοδότηση από το ΥΠΑΙΘ, στο πλαίσιο έργου υποστήριξης και συντήρησης των υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ από το ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ.