Όλα τα Μαθησιακά Αντικείμενα
Υλικό Χρηστών
Υλικό Χρηστών Φωτόδεντρου
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑΡΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΑΞΙΟΛΟΓΩ
Για να αξιολογήσετε το μαθησιακό αντικείμενο πρέπει να συνδεθείτε πρώτα
Είσοδος
Αρχεία σε αυτό το αντικείμενο:
| Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
|---|---|---|---|---|
| AKSIOLOGHSH_EKPAIDEYTIKWN_KAI_SENARIA_DIDASKALIAS.pdf | 39.21 MB | Adobe PDF | ![]() |
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΤΙΤΛΟΣ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑΡΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΜΟΣ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Ο συλλογικός αυτός τόμος δημιουργήθηκε με τη συνεργασία δόκιμων εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ04 (Αντωνέλου Ασπασία, Γλυκοφρύδη Αλεξάνδρα, Δήμου Στέλλα, Ηλιάδη Αλεξάνδρα, Κουστένης Αθανάσιος, Μαραζάκη Παναγιούλα, Νέζος Αδριανός, Οικονόμου Αικατερίνη, Χαραλαμπόπουλος Βασίλειος ) και του συμβούλου εκπαίδευσης Φυσικών Επιστημών Κωσταρίδη Παναγιώτη.
Στο πρώτο μέρος οι εκπαιδευτικοί αναφέρουν συναισθήματα που βίωσαν από την εμπειρία της αξιολόγησης, μοιράζονται τις σκέψεις τους και καταθέτουν οτιδήποτε άλλο θα μπορούσε να προστεθεί στην όλη διαδικασία ενώ .
Στο δεύτερο μέρος μετά από μία σύντομη εισαγωγή υπάρχουν 17 σενάρια κλάδου ΠΕ04 που δημιουργήθηκαν κατά την αξιολόγηση, από τα οποία δέκα πέντε σενάρια πραγματοποιήθηκαν σε ημερήσια Γυμνάσια και ΓΕΛ και δύο σε ΕΝΕΕΓΥΛ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι όλη η προσπάθεια ήταν εξ΄ ολοκλήρου προαιρετική και ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε μετά την αξιολόγηση.
Στο παράρτημα, στο τέλος του τόμου έχουν προστεθεί επιπλέον στοιχεία (ηλεκτρονικές διευθύνσεις, video, power point σε μορφή pfd, εικόνες και άλλα στοιχεία που αφορούν ορισμένα σενάρια και που δεν μπορούσαν να ενσωματωθούν στο κύριο μέρος του κειμένου.
ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ
|
|
ΚΩΣΤΑΡΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΠΕ04 ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ)
Ημερομηνία Δημοσίευσης: 22-03-2025
|
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Ο κάθε εκπαιδευτικός θα μπορεί:
Να έρθει σε επαφή με ελεύθερο υλικό, το οποίο έχει εφαρμοστεί με επιτυχία στην τάξη, να το κατεβάσει να το τροποποιήσει με βάση τις ανάγκες της τάξης του και να το εφαρμόσει και στη δική του διδακτική παρέμβαση (εφόσον φυσικά αναφέρει την πηγή).
Να λάβει υπόψη του κάποια στοιχεία χρήσιμα και σημαντικά ως προς τη δομή και τη δημιουργία ενός σεναρίου (τα οποία υπάρχουν στα σενάρια του τόμου), καθώς χρησιμοποιήθηκε ως πρότυπο σεναρίου αυτό που έχει εφαρμοστεί σε επιμορφώσεις εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στην διδακτική πράξη (Επιμόρφωση Β΄ Επιπέδου Τ.Π.Ε.), το οποίο όμως εμπλουτίστηκε και με επιπλέον στοιχεία τα οποία πολλές φορές δεν επισημαίνονται ή σε άλλες περιπτώσεις αγνοούνται και παραλείπονται. Για παράδειγμα αναφέρουμε τη με ορθό και επιστημονικά διατυπωμένο τρόπο διατύπωση των στόχων (προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα) οι οποίοι όμως θα πρέπει να έχουν πλήρη αντιστοιχία με τις διδακτικές ενέργειες στις διάφορες φάσεις του σεναρίου και να είναι εμφανές στο σενάριο σε ποιο σημείο και με ποιο τρόπο επιτυγχάνεται κάθε στόχος ώστε να μπορεί να γίνει και η αξιολόγηση.
Τέλος, αυτή η προσπάθεια μπορεί να αποτελέσει πηγή επιβράβευσης και κίνητρο σε εκπαιδευτικούς που ξεκινούν την εκπαιδευτική τους πορεία, να έχουν την πρώτη τους δημοσιευμένη εργασία αλλά και στη συνέχεια να δημοσιεύσουν κάποια από τα σενάρια του συλλογικού τόμου ως μεμονωμένα μαθησιακά αντικείμενα, αξιοποιώντας το «Φωτόδεντρο Εκπαιδευτικά Σενάρια» (https://photodentro.edu.gr/ls/), που αποτελεί το Πανελλήνιο Αποθετήριο Εκπαιδευτικών Σεναρίων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Να δώσει κίνητρο και ιδέες και σε άλλους εκπαιδευτικούς ή συμβούλους εκπαίδευσης οποιουδήποτε κλάδου που “πρέπει” να εμπλακούν στη διαδικασία της αξιολόγησης και πιθανόν να έχουν κάποιους ενδοιασμούς.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
https://photodentro.edu.gr/ugc/r/8525/3223
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
https://photodentro.edu.gr/v/item/ugc/8525/3223
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Σεισμικά κύματα
Σεισμόγραμμα
Ηφαιστειακό τόξο
Λιθοσφαιρικές πλάκες
Μειωτική διαίρεση
Κληρονομικότητα
Μεταλλάξεις
Πολυμερισμός
Πλαστικά
Διαχωρισμός χρωστικών
Ηλεκτρολύτες
Χημικές αντιδράσεις
Αίμα
Ηλεκτρικό κυκλώμα
Πυκνότητα
Επικονίαση
Πρωτεΐνες
Μεσογειακή διατροφή
Χρωμοσώματα
Καρυότυπος
Αριθμός Οξείδωσης
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ / ΕΠΙΠΕΔΟ
γυμνάσιο,
γενικό λύκειο,
ειδική αγωγή
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
12-20
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/pdf
(38.29 MB)
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ελληνικά
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
Χωρίς αντιστοίχιση
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
εκπαιδευτικό σενάριο - σχέδιο μαθήματος
ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΟΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Υπεύθυνος περιεχομένου:
Εκπαιδευτικοί ΠΕ04: Αντωνέλου Ασπασία, Γλυκοφρύδη Αλεξάνδρα, Δήμου Στέλλα, Ηλιάδη Αλεξάνδρα, Κουστένης Αθανάσιος, Μαραζάκη Παναγιούλα, Νέζος Αδριανός, Οικονόμου Αικατερίνη, Χαραλαμπόπουλος Βασίλειος και Σ.Ε. ΠΕ04 Κωσταρίδης Παναγιώτης
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Μεταδεδομένα:
Εμπλουτισμός μεταδεδομένων:
Πάροχος μεταδεδομένων:
Επιμέλεια/επικύρωση μεταδεδομένων:
Συντονιστής / επιστημονικός υπεύθυνος μεταδεδομένων:
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Χορηγός/οί άδειας χρήσης:
ΚΩΣΤΑΡΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Εκδότης/ες:
ΙΤΥΕ
Χορηγός/οί άδειας χρήσης μεταδεδομένων:
ΚΩΣΤΑΡΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Εκδότης/ες μεταδεδομένων:
ΙΤΥΕ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ
8525/3223
8525/3223
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ
Στοιχεία αναφοράς
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0
Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'...Το παρόν Μαθησιακό Αντικείμενο χορηγείται με άδεια 'Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 3.0'. Δηλαδή, αυτό διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.::noneΣελίδα αναφοράς:https://photodentro.edu.gr/ugc/r/8525/3223
Αναλυτικά στοιχεία άδειας
Περισσότερα
Αναφορά Σχολίου
Αναφορά
Ακύρωση
Το σχόλιο αναφέρθηκε από 2 χρήστες και αποσύρθηκε. Επικοινωνήστε με το διαχειριστή για περισσότερες πληροφορίες.
Κλείσιμο
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα
©2024 photodentro.edu.gr/ugc – Σχεδίαση, Ανάπτυξη, Λειτουργία: ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» - Διεύθυνση Εκπαιδευτικών Τεχνολογιών, Επιμόρφωσης & Πιστοποίησης (ΔιΕΤΕΠ)
Photodentro UGC v4.0 | powered by DSpace open source repository software
Η υπηρεσία αναπτύχθηκε από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» στο πλαίσιο των έργων «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο Ι) του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 και «Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» (Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ) του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020, με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο. Συντηρείται και ενημερώνεται με χρηματοδότηση από το ΥΠΑΙΘ, στο πλαίσιο έργου υποστήριξης και συντήρησης των υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ από το ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ.
